Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppfordre han til å få closure med eksen og takle egne følelser heller enn å flykte inn i noe nytt.

Anonymous poster hash: 9ca7c...619
Skrevet

Har ikke så mye hjelp, men min sympati kan du få :hug:

Er i en lignende situasjon selv, og vet jeg burde gått. Men det er ikke så lett når man har begynt å få følelser... Har innsett at jeg bare må gi forholdet en sjanse, og ta smellen om den kommer.

Tror slik usikkerhet fort kan bli en selvoppfyllende profeti, så prøver å fortrenge det og heller fokusere på det som er fint.

Skrevet

Jeg tenker slik fordi jeg brukte en god del måneder på å komme over min gamle eks.

Han er ikke deg, og det er slett ikke sikkert at han jobber innenfor samme tidsrammer som deg.

Anonymous poster hash: a32bb...d3c

• Liker 1
Skrevet

Kan nevne min egen situasjon da. Exn min slo opp med meg, og like etter så møtte jeg en person som jeg fikk god kontakt med. Jeg var litt tilbakeholden for det var jo bare 1-2 mnd siden ex min gjorde det slutt.

Jeg hadde ikke kjærlighetssorg, for brudde var igrunn helt greit.

Men han jeg møtte var veldig ivrig på å bli kjent med meg, og vi passet så godt ilag, men jeg følte det var litt tidlig fordi ex hadde nettopp gjort det slutt. Men han jeg møtte "vant" og ble bedre kjent med meg, og etter 2 mnd ble vi et par. Og idag er vi gift ;)

Så det kan være han også er helt over exn og er klar for å bli bedre kjent med deg :)

Anonymous poster hash: c69ce...4a8
Skrevet

Blitt nettopp dumpet pga han ville jo tilbake til eksen sin. Vi var sammen i 6 mnd. Han sa at han bar helt over henne, men det var jo bare bullshit.

Nå sitter jeg har alene

Anonymous poster hash: 24326...075

• Liker 1
Skrevet

Blitt nettopp dumpet pga han ville jo tilbake til eksen sin. Vi var sammen i 6 mnd. Han sa at han bar helt over henne, men det var jo bare bullshit.

Nå sitter jeg har alene

Er han sammen med henne nå, eller vet han ikke om hun vil ha han tilbake?

Skrevet

De er sa

Er han sammen med henne nå, eller vet han ikke om hun vil ha han tilbake?

Begge to nekter at de har planer for å bli sammen igjen. Hun gjorde det slutt med kjæreste og han gjorde det slutt med meg på samme uke. Så dum er jeg ikke .

Skrevet

Man kan være ute av et forhold lenge før det blir slutt! Alt av følelser er borte, alt er ferdig, man har bare ikke hatt sluttsamtalen ennå.

Skrevet

De er sa

Begge to nekter at de har planer for å bli sammen igjen. Hun gjorde det slutt med kjæreste og han gjorde det slutt med meg på samme uke. Så dum er jeg ikke .Anonymous poster hash: 24326...075

Oida. Klem til deg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Man kan være ute av et forhold lenge før det blir slutt! Alt av følelser er borte, alt er ferdig, man har bare ikke hatt sluttsamtalen ennå.

+1

Skrevet

Rebound-forhold er risikosport som andre forhold, med en litt større sannsynlighet for at du blir såret enn ellers. Mange går fra å være en rebound til å bli the real deal, og mange blir dumpet når han finner ut at han vil ha eksen tilbake.

I ditt tilfelle, må du kjenne godt på det og finne ut om du er villig til å ta sjansen på å falle skikkelig for han, og han dumper deg for eksen. Det kan hende at han aldri vil tilbake til henne, men det kan også hende at han tenker på henne og vil ha henne mens han er med deg. Du må vite om du tør å ta sjansen eller ikke. Man kan dessverre ikke vite på forhånd hvilken vei dette skal gå.

Skrevet

Han ble sammen med meg under en måned siden exen hans dumpet han, jeg flyttet inn og nå vil han vi skal flytte sammen til ny by. Er jeg rebound??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...