miss daisy Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hei, Hvor finner dere ull cardigan/genser med rund hals/v-hals/høy hals som ikke nupper/nupper svært lite? Jeg pleide å kjøpe på Benetton, men de har blitt så dårlige på kvalitet de siste årene at jeg har sluttet å handle der.
Wonders Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Ikke funnet noen. Jeg går løs med min nuppemaskin titt og ofte. Da dagdrømmer jeg titt og ofte om nupefritt ull. I disse genmanipulerte dager. Kan de ikke kunsrig fremstille nuppfri ull?
Gjest Lille-pus Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Jeg har funnet dem, - og de nupper overraskende lite. De eldste er en v-genser og en cardigan kjøpt dor snart 4 år siden. Jeg har vel ikke vært på noen av dem med nuppefjerneren ennå.. og de er mye brukt. Nå har jeg jo supplert med flere, så utvalget i skapet er nå behagelig stort mht. farver og modeller, men de er det nærmeste nuppefritt jeg har opplevd. De koster litt, men er verd hver neste krone. Anbefales på det varmeste (pun intended) John Smedley
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Hvor kjøper du de, Lille-pus. Helst fysisk butikk for jeg liker å prøve.Anonymous poster hash: 5b695...dc9
Gjest Lille-pus Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Hvor kjøper du de, Lille-pus. Helst fysisk butikk for jeg liker å prøve.Anonymous poster hash: 5b695...dc9 Jeg kjøper mine via nettbutikken til produsenten (ref. lenken min). De to første (de som er 4 år nå) kjøpte jeg i butikk. Jeg er litt usikker på hvor du bor, så min butikk trenger ikke være den nærmeste for deg...
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Hvordan fungerer egentlig en nuppefjerner?Anonymous poster hash: 153b5...138
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Jeg har funnet dem, - og de nupper overraskende lite. John Smedley De var kjempefine Hvordan er de i størrelsen? Jeg er størrelse S, men tar ofte cardigan og genser i M (om de er normale i størrelsene) for jeg vil ikke ha dem helt ettersittende, men heller pent romslig. Anonymous poster hash: 76bf3...d09
Gjest Lille-pus Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 De var kjempefine Hvordan er de i størrelsen? Jeg er størrelse S, men tar ofte cardigan og genser i M (om de er normale i størrelsene) for jeg vil ikke ha dem helt ettersittende, men heller pent romslig. Anonymous poster hash: 76bf3...d09 Størrelsesskjemaene er gull verd. Jeg er en typisk UK size 10 (Small) og bruker størrelse S i John Smedley sine varer. Det lønner seg å lese på modellbeskrivelsen. Der hvor modellen er slim fit så kan man gå opp en størrelse for å få den litt mer romslig om man ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå