Gjest glamourgirl Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Hjelp! Beste jeansen min er så tynnslitt at det ikke er håp lengre. Kjøpte den i USA i sommer, og håper å finne noe lignende her. Aner ikke hvor jeg skal lete. Klesbudsjettet mitt er stramt denne måneden, men kom gjerne med dyre forslag, så kan jeg lete neste lønn Problemet mitt, jeg er dame. Jeg har smal midje og er rund rundt hoftene og rompa, og har uforskammet lange ben. Jeg bruker med hell bukser med litt stretch, nettopp fordi fasongen er som den er. I vanlige bukser bruker jeg str 42, men sliter selv da med å finne lange nok. Fasong, liker at de sitter lavt (ikke for lavt) er forholdsvis stramme over baken og har litt vidde nede i bena, selv om det ikke er mest in, passer det best til fasongen min. Tips? (føler meg slem, men alle damer uansett fasong har jeans, utenom meg, og jeg blir sint :oops: ) Klem Glammy
Gjest Ethereal Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Jeg er jeansoman (men med annen fasong enn deg), og kan anbefale deg å teste ut følgende merker: *Replay *Fornarina *Lee (kanskje Leola eller Desoto; Leola er lav i livet og bootcut, og mange modeller har stretch. Den fås i flere ulike lengder. Desoto er litt høyere i livet) *Nudie Bootcut Eddy (fin fasong, litt stretch, lav i livet. Men vet ikke om d er lange nok). *Ellers har Levi's mange ulike modeller, og Diesel Beste butikk for å teste ut jeans er etter min erfaring Carlings, de har best utvalg.
Gjest allium Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Hvis du vil ta sjansen på nettkjøp, kan du prøve her: http://www.longtallsally.com Størrelsene er litt større enn jeg er vant til. Jeg bruker vanligvis 42, men Long Tall Sally buksene mine er som regel engelsk 12.
Gjest Xavia Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Både Lee og Levis har bukser som er lange i beina, det vet jeg for det må jeg også ha. De har også flere ulike modeller som passer til ulike kropper.
Suzy Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Jeg er så kjærring at jeg faktisk handler jeans på Lindex.... :oops: Der har de mange ulike modeller - og den som passer meg best er den som heter Calamity Jane (billig og med stretch er den også) Ta deg en tur og se over hva som kan passe deg Glammy - de har inndeling etter passform (vanlig, trang, vid), livet (høyt, middels, lavt) og ben (vide, rette osv...). Mye å velge mellom - noen har stretch, andre ikke...
nat26 Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Jeg er rund rundt hoftene og rumpa sjøl,men jeg kjøper levis og de passer utmerket.
Gjest glamourgirl Skrevet 28. april 2004 #7 Skrevet 28. april 2004 Takk for tips jenter! Carlings skal prøves. Har et par Lee Denver, slitt til det ugjenklennelige Og Lindex, du har jo fine jeans Suz. Hvilke Levis bruker du, nat? Har noen eldgamle 525 som jeg elsker, men de har slutta å lage dem, tror jeg :-(
nat26 Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Har 525 jeg og,men jeg kjøer de fleste i amsterdam,der er det billig.Kjøper stor sett alle klærne mine der
Gjest Ethereal Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 Har 525 jeg og' date='men jeg kjøer de fleste i amsterdam,der er det billig.[/quote'] Jaha? det har jeg ikke kunnet merke hittil...Synes prisene i Amsterdam er veldig lik de norske, spesielt på merkevarer. Men det er mulig du finner ting på salg som du ikke ville funnet hjemme.
nat26 Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 Jepp,har alltid dratt dit når det er salg,og da er det opp til 70%.Har alltid betalt halv pris av det det koster her hjemme,på sko også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå