jessica90 Skrevet 26. september 2013 #21 Skrevet 26. september 2013 Jeg har blitt spurt om å være forlover til min bestekamerat. Han vet jeg prøver å bli gravid, og han har også vært en fantastisk støtte gjennom flere spontanaborter. Han skal ha to forlovere, meg og hans eldre søster. Nå begynner jeg å lure på om det er teit av meg å prøve å bli gravid i den tiden der termin ville falt inn under bryllupsdagen? Anonymous poster hash: 05dcb...3e7 Langt i fra det er ikke farlig. Husk det er dit krop. Du velger, jeg tror mer han blir glaad for deg om han hører at du er gravid. Hvis du er forlover så gjør det ingen ting du er gravid , ?? hvorfor skal han stå i veien for din lykke? <3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #22 Skrevet 26. september 2013 Langt i fra det er ikke farlig. Husk det er dit krop. Du velger, jeg tror mer han blir glaad for deg om han hører at du er gravid. Hvis du er forlover så gjør det ingen ting du er gravid , ?? hvorfor skal han stå i veien for din lykke? <3 Anonymous poster hash: d75cd...adc
jessica90 Skrevet 26. september 2013 #23 Skrevet 26. september 2013 (endret) Anonymous poster hash: d75cd...adc skrev jeg feil nå opps, gjør det som er best for deg.?? ( det jeg mente er at hun får lenge hva som er best for henne og ikke gå utfra hva som situasjoner skjer om det passer eller ikke å få seg barn. Endret 26. september 2013 av jessica90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå