Gå til innhold

hjelp jeg forelsker meg for fort å blir desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en jente på 25 år siden ungdomsskolen har jeg forelsket meg for fort i gutter/menn.

jeg har i flere tilfeller møt menn på byen fått en hyggelig tone med de, send sms noen dager senere. det kan bare gå noen dager så klarer jeg ikke å tenke på noe annet en den personen, må vit hvor han er til en hver tid, venter på sms eller snap blir urolig vis han ikke svarer tilbake. slutter å spiser. HELP føler ,meg så desperat eller psykopat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er definitivt ikke psykopat. . Mn kanskje litt desperat :P neida, mn det er mange som har det litt sånn.. du vil vel bare finne noen :)

Anonymous poster hash: 3bec4...637

Skrevet

Kanskje du burde tenke litt på hvorfor du er så redd for å være ensom at du hopper på alle menn som er litt koselige mot deg?

Anonymous poster hash: 4e0ec...49e
Skrevet

Hei jeg er en jente på 25 år siden ungdomsskolen har jeg forelsket meg for fort i gutter/menn.

jeg har i flere tilfeller møt menn på byen fått en hyggelig tone med de, send sms noen dager senere. det kan bare gå noen dager så klarer jeg ikke å tenke på noe annet en den personen, må vit hvor han er til en hver tid, venter på sms eller snap blir urolig vis han ikke svarer tilbake. slutter å spiser. HELP føler ,meg så desperat eller psykopat?

Kanskje du trenger å jobbe med tankene dine, for å få til å slutte med å være så desperat?

Ligger det også bekymringstanker i desperasjonen? (Evt: "liker ikke han meg?" "Er det en annen som han liker bedre?")

Metakognitiv terapi kan kanskje hjelpe deg. Dette er noe du kan jobbe med selv uten behandler, ved hjelp av boken Metakognitiv terapi for angst og depresjon av Adrian Wells.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6471232

Har du evt lett for å bekymre deg for ting og bli stresset?

Er svaret ja, vil det være lurt for deg å jobbe med det.

Skrevet

Kanskje du burde tenke litt på hvorfor du er så redd for å være ensom at du hopper på alle menn som er litt koselige mot deg?

Anonymous poster hash: 4e0ec...49e

Tror det kommer av at jeg aldri var populær i ungdomstiden min så mangel på oppmerksomhet.

Skrevet

Tror det kommer av at jeg aldri var populær i ungdomstiden min så mangel på oppmerksomhet.

Ja, det er typisk at folk blir litt "løse" for å kompensere for mangel på oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 84ff0...f8c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...