Gå til innhold

sims 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte sims 3 i går, har akkurat fått meg ny pc så visste ikke sånn super mye om den og regnet med at cdrom var med på pcen, men det var det ikke. Sånn at jeg får ikke installert sims på pcen. Har åpnet pakken med cden i så får ikke byttet den, men jeg har en annen pc som jeg kan laste det ned på og overføre det til pcen min? Vil det gå? evt hvordan gjør jeg det? Har samsung series 5 touch 13

Håper virkelig noen svarer meg

Videoannonse
Annonse
Gjest slettetbruker
Skrevet

Aaaner ikke, tror ikke det går >.< Sims 3 suger tho, 2 er best.

Skrevet

har nesten alle pakkene av sims 2, men det er på den andre pcen som såvidt fungerer.. så ville blitt det samme om jeg skulle prøve og få 2 over på min pc uansett

Skrevet

noen andre som vet om det går?

Skrevet (endret)

Er det med en serial/produktkode i manualen?

Hvis du finner den så kan du prøve å gå til Origin og skrive den inn der, og laste det ned derfra.

Evt så kan du kjøpe en ekstern dvdspiller

http://www.mpx.no/search?bn=10028&category=10028_DVD%2FBlu-Ray&cnet=Plasseringstype_A03239++%C2%A7Ekstern&q=*%3A*

hvor på origin skal jeg skrive koden?

Endret av prinsesseemily
Skrevet (endret)

hvor på origin skal jeg skrive koden?

Om du ikke har en konto der, så må du først registrere deg (øver til høyre på siden) og så laste ned Origin klienten.

Når du har logget deg på programmet, så trykker du på Origin (oppe til venstre), Legg til Spill og velg produktkode.

Er ikke 100% sikker på at dette vil fungere.

Endret av -Leon-
Skrevet

noen andre som vet om det går?

Om du får lastet det opp på den andre pcen, og legger det til i origin så kan du laste det ned til den nye pcen uten å bruke cd.

Skrevet

Om du ikke har en konto der, så må du først registrere deg (øver til høyre på siden) og så laste ned Origin klienten.

Når du har logget deg på programmet, så trykker du på Origin (oppe til venstre), Legg til Spill og velg produktkode.

Er ikke 100% sikker på at dette vil fungere.

taakk greide det :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...