AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Altså når du spiller f eks candy crush, eller andre spill, bruker du penger underveis for å komme videre?Anonymous poster hash: c8b3c...84d
Gjest Elseby13 Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Nei! Jeg tror ingen med vettet i behold bruker penger på candy crush! Man kommer seg alltid videre om man prøver et par ganger.
Herandjetzt Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Nei. Hater disse spillene som er utelukkende laget for å loppe barn (eller foreldrene deres) for penger. 1
fuksia Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Nei! Jeg tror ingen med vettet i behold bruker penger på candy crush! Man kommer seg alltid videre om man prøver et par ganger. En jeg studerer med sa her en dag at hu hadde brukt 70 kr på å komme seg til neste nivå på candy crush....
Gjest Peanut Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Litt på Sims Freeplay kanskje. -_-
FantasDick Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Nei. Spiller heller ikke Candy Crush. Vet ikke hva det er bortsett fra et spill jeg blir invitert til å spille "hele tiden" av "alle sammen". 1
antibac Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Skal innrømme at jeg har brukt penger på ekstra liv i Candy Crush... Kun fordi jeg vil spille videre med en gang Har aldri brukt penger på boostere. 2
Horsepower Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Skal innrømme at jeg har brukt penger på ekstra liv i Candy Crush... Kun fordi jeg vil spille videre med en gang Har aldri brukt penger på boostere. I stedet for å bruke penger på liv kan du stille klokken ca to timer frem, da får du 4 nye liv :-) 1
antibac Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 I stedet for å bruke penger på liv kan du stille klokken ca to timer frem, da får du 4 nye liv :-) Så smart!! Det har jeg ikke tenkt på. Da kommer jeg ikke til å bruke mer penger
Chloe- Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 En jeg studerer med sa her en dag at hu hadde brukt 70 kr på å komme seg til neste nivå på candy crush.... Altså 70kr på ett nivå var veldig mye, men jeg vet om mange som betaler 8kr per billett for å komme seg til neste etappe. Jeg gjør det selv, fordi jeg ikke liker å spamme folk på facebook. Gidder ikke å vente tre dager heller. Samboeren brukte gud-vet-hva på GTA V. Blir samme sak.
Monsterkid Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Jeg bruker omtrent 40,- på StarStable i måneden(online hestespill, som er sinnsykt artig når man kommer igang, og hvis man ignorerer dramabarna). Og så har jeg brukt et par kroner på candu crush. 2-3 ganger tenker jeg. Helt greit når man har råd. Men jeg passer alltid på å bruke penger som siste løsning.
Red-Ruby Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Nei, ikke på spill som opprinnelig ligger gratis på nett, men jeg kjøper jo spill til feks xbox. På den ene siden så er det jo dumt,men jeg dømmer ingen som gjør det. Spill er ikke gratis å lage og noen har lagt arbeid i det og for å videreutvikle det. Hvis du har brukt mange måneder på et spill og investert en god del tid, hvorfor ikke gi litt tilbake til skaperen? Hvorfor er det akseptabelt å bruke 400-600 å xbox,men ikke 40-60 på onlinespill?
Anglofil Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Nå spiller ikke jeg CandyCrush, men jeg har brukt litt penger på andre Facebook-spill (primært Chefville). Ikke så mye, ser ikke på det som noe verre enn å bruke penger på andre vanlige spill. Mvh Yvonne
Gjest Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Nei! Legger heller pengene i spill til WiiUen, eller brettspill for hele familien.
Stueloff Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Bruker ikke penger på Candy Crush, men har brukt noen kroner på Derby Days for å få plass til flere fargerike hester.
anoniman Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Så smart!! Det har jeg ikke tenkt på. Da kommer jeg ikke til å bruke mer penger Da ville jeg heller stilt datoen, og stilt den tilbake med en gang. Stiller du klokken vil du etter hvert få problemer med livene på Candy Crush, slik at du må vente enda lenger. Jeg ble sittende med et spill som ikke kunne spilles igjen før om 10500 minutter. Da må man slette og laste det ned igjen, men for å slippe det burde du stille datoen. 1
fro Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Har brukt 7 kroner på Hay Day en gang. Og rundt 1500 kroner på Steam i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå