Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en kjæreste som betyr veldig mye for meg, han er nå i forsvaret i første gangs tjenesten å bli der til nytt år.

Jeg elsker han veldig mye, men føler at jeg er litt lei.

Han oppfører seg som en drittsekk når vi er ute på byen i lag, kaller meg ting, skyver meg bort og føler jeg ikke eksisterer for han... Det er ganske likt om han ikke er her heller, for han ringer om natten når han er ute å drikker også kommer det bare frem dritt ord og oppførselen hannes er helt på trynet.

Hver gang han har vært ute så får jeg alltid høre noe om hun som gjorde det og det å han sier: jeg viste ikke hun skulle gjøre det, skjønte ikke hva hun skulle psv..
Jeg er kjempe lei av oppførselen hannes og sliter med dette.

Jeg sliter med lav sex lyst, dette hjelper ikke noe på når jeg bor hjemme hos min mor heller. Så får ofte klage fra han at jeg må bli bedre når vi flytter i lag ellers så blir han å gå i fra meg. Han sier det at han blir ikke tilfredstillt nokk, selvom vi har sex hverdag. Men det er det å ha flere ganger om dagen og han har nesten sagt at du må forandre deg, få mer sexlyst ellers så er det ikke vits for oss å være sammen. Nå er det tre månender igjenn til han kommer hjem, ærlig talt er jeg redd for at jeg ikke skal bli bedre innenfor sexlysten, vi flytter i lag og han slår opp med meg fordi han ikke får nok sex.

Jeg er utrulig gla i denne gutten tross alt som vi har vært igjennom.
Men av og til så ønsker jeg at jeg kunne vært så sterk å slått opp med han fordi jeg føler jeg fortjener en som bryr seg om meg og er god mot meg like mye edru som i fylla.

Jeg har funnet meg i mye dritt, men klarer ikke gå fra han. Jeg er for gla i han for å gjøre det.
når jeg får tankene om å gjøre det slutt så kommer det alltid tanker om: vi skulle jo ha framtid sammen, jeg og han, jeg klarer meg ikke uten han osv..

Flere av mine venner har sagt at jeg burde egentlig gå i fra han, flere her på kvinneguiden også men jeg klarer det ikke..

Vet ikke om det er følelsen av å være alene, som skremmer meg for å ikke gjøre det.. være redd for at jeg ikke ska få meg en ny kjæreste, at jeg er for stygg for å få meg en ny, at jeg skal leve alene resten, at jeg ikke ska klare se han med andre, klare ikke tanken på at han skal få seg en ny, klarer ikke tanken på å se han med andre... alt skremmer meg,

Det at han til og med blir å bo i byen jeg er osv..

Jeg elsker han veldig høyt, han er en god og snill mann men av og til så er han så idiot mot meg at jeg kjenner jeg fåt nok.. han blir av og til for barnslig..

huff... vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: 5a123...9d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger å bygge deg opp etter å ha blitt behandlet dårlig.

Det er ikke rart at du sliter med tanker om å ikke være bra nok for en annen mann, når du har blitt behandlet stygt.

Kan du evt få hjelp av en psykolog med oppbyggende samtaler?

Evt les også bøker om selvtillit av Mia Tørnblom.

Gjør det slutt med han som behandler deg dårlig.

Bruk tid på å bygge deg opp.

Gjør ting som du trives med å gjøre sammen med folk som behandler deg med respekt og kjærlighet.

Selvhevdelseskurs/ gruppe kunne du hatt godt av å være med på.

Skrevet

Synes ikke du bør flytte inn med denne mannen, før du evt har blitt sterkere i deg selv. Kanskje dere bare skal ha en pause/bryte for en periode, han høres ikke bra ut for deg. Du sier du sliter med sexlyst, men har sex med han hver dag, og at det ikke er nok for han...Hallo, en hver med det "kravet", hadde mista sexlysten...Dessuten, når man blir dårlig behandlet av sin partner, respektløst behandlet osv, gir det ikke akkurat sexlyst, tvert imot,..Det psykiske og fysiske henger sammen, det bør han typen din forstå!

Skrevet

Synes ikke du bør flytte inn med denne mannen, før du evt har blitt sterkere i deg selv. Kanskje dere bare skal ha en pause/bryte for en periode, han høres ikke bra ut for deg. Du sier du sliter med sexlyst, men har sex med han hver dag, og at det ikke er nok for han...Hallo, en hver med det "kravet", hadde mista sexlysten...Dessuten, når man blir dårlig behandlet av sin partner, respektløst behandlet osv, gir det ikke akkurat sexlyst, tvert imot,..Det psykiske og fysiske henger sammen, det bør han typen din forstå!

Nei, du har vell kanskje rett.

Men jeg klarer ikke gå i fra han, føler jeg er for svak for det..

er redd for å bli alene..

Nå hadde vi en avtale at han ikke skulle drikke mere sprit, nå tok han seg en tur på polet for å kjøpe sprit.

Så sa jeg : vi hadde en avtale?

han bare: jeg gidder ikke drikke øl fordi jeg blir så kjedelig og trøtt...

Altså han velger å være en drittsekk mot meg istedenfor å drikke øl...

Skrevet

At du gidder. Mer sex ellers så blir det slutt? WTF? Dere har jo sex hver dag allerede. Hvem orker å ha sex 5 ganger daglig i flere år? Og hvordan skal dere få tid til det? Dump ham og for all del ikke flytt inn med han.

Hadde han respektert deg hadde han ikke drukket sprit, evnt. oppført seg.

• Liker 1
Skrevet

Nei, du har vell kanskje rett.

Men jeg klarer ikke gå i fra han, føler jeg er for svak for det..

er redd for å bli alene..

Nå hadde vi en avtale at han ikke skulle drikke mere sprit, nå tok han seg en tur på polet for å kjøpe sprit.

Så sa jeg : vi hadde en avtale?

han bare: jeg gidder ikke drikke øl fordi jeg blir så kjedelig og trøtt...

Altså han velger å være en drittsekk mot meg istedenfor å drikke øl...

Du må skaffe deg selvrespekt ts!

Slutt å oppfør deg som et offer, slutt å si at du er redd for å være anlene, vil du heller være sammen med en som gir f... i deg, enn å være alene?

Du sier du ikke klarer å gå ifra han, klart du klarer!

Og husk en ting til ts : han vet at han har deg rundt lillefingeren. Når du ikke respekterer deg selv, hvordan skal han da respektere deg? Du sier du ikke godtar det og det, men allikevel gir du han ingen konsekvenser... VÅKNE!

Skrevet

Elskar du han eller den personen du ønsker han skal vere?

Skrevet

self-worth.jpg

Anonymous poster hash: 8832d...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...