Mirii Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 (endret) Hei, jeg lurer på om det er noen av dere som har kjenning til dette med og kjøpe ting på ebay? Har jo tittet innpå ebay endel og de har jo så utrolig mye fint der til billig penge, men jeg er skeptisk til og kjøpe ting der. F.eks hvordan vet jeg at noen bare ikke har tatt et bilde på nettet og postet det? Hvordan vet jeg om varen er falsk eller ikke? Hvordan vet jeg om de er seriøse? Endret 21. september 2013 av Mirii
Chloe- Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du sjekker selgerens "rating": Tilbakemeldinger fra tidligere kunder.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Enig med Chloe-. Jeg har handlet på eBay i 4 år, og har nesten utelukkende gode erfaringer. Dette er fordi jeg så å si aldri handler fra en selger som har under 99% positiv rating. Pleier også å holde meg til top rated sellers (altså de som har holdt på en stund). Jeg leser alltid tilbakemeldinger før jeg kjøper - og da helst de negative. Hvis den negative feedbacken går på at varen ikke har kommet frem, er det ikke så "farlig" for min del - da er det nok posten som har rota med mindre det er mange slike feedbacks. Men hvis den går på at varen er fake, styrer jeg unna. Handler også for det meste hos selgere fra USA og Storbritannia, unngår asiatiske land. Anonymous poster hash: a1f67...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå