Gå til innhold

sovevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å anskaffe en egen vogn til soving i barnehagen. Men hvilken egner seg? Vi har en på 15 mnd som er ganske lang for alderen. Vogna bør derfor ha god plass, i tillegg til å være lun.

Dere som har sovevogn, hvorfor har dere valgt den løsningen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Vi har en simo duovogn (2009). Stor og god.

Endret av Magdalene
Skrevet

Gammel simovogn for et par 100 her. Lang og helt ok.

Anonymous poster hash: 7202e...581

Gjest pysepusen
Skrevet

Han hadde først Simo sportsvogn deretter gikk vi over til Simo sin reisetrille. Den var lang og god samt at den har foret fotpose.

Skrevet

Vi har en gammel Emmaljunga duo- eller kombivogn (usikker på akkurat hvilken type det er), kjøpt brukt for noen hundrelapper. Bruker sportsdelen og den er romslig og god for jenta vår. :)

Skrevet (endret)

Simo 124. Lang, romslig og lun! Perfekt.

Endret av Frisørdama
Skrevet

Simo kombi. Super sovevogn, syntes jeg! Mye bedre enn emmaljungaen vi hadde først. Lun, stor og stødig. Kjøpte en pent brukt 2009 modell til å ha i barnehagen :)

Skrevet

En eller annen eldgammel simo. Aner ikke hvilken årsmodell, men tviler på at den er fra 20-tallet. Synes egentlig den er litt trang, jeg. I alle fall i forhold til min Emmaljunga City Cross som vi har hjemme.

Skrevet

Takk for innspill!

Hva er egentlig fordelen med egen sovevogn? Vår har 5punkts sele i, men syns denne er litt teit til det meste.

Gjest Magdalene
Skrevet

Takk for innspill!

Hva er egentlig fordelen med egen sovevogn? Vår har 5punkts sele i, men syns denne er litt teit til det meste.

Det er i for at man skal slippe å ta vognen frem og tilbake i bhg hver dag.

Skrevet

Poenget er å slippe å ta vOgna frem og tilbake ja. Har bare 2 punkts sele i min og syntes det er bedre i sovevogna for da kan hun snu seg over på siden slik hun liker best å sove. Kjøpte en billig sele på sparkjøp.

Anonymous poster hash: 7202e...581

Skrevet

Emmaljunga scooter anbefales! Evt. Tfk joggster twist, men den er jo dyrere da

Anonymous poster hash: d3e08...8d8

Skrevet

Emmaljunga scooter anbefales! Evt. Tfk joggster twist, men den er jo dyrere da

Anonymous poster hash: d3e08...8d8

Men har scooter noe særlig god liggestilling da?

Anonymous poster hash: 56eec...f62

Skrevet

Men har scooter noe særlig god liggestilling da?

Anonymous poster hash: 56eec...f62

Det kommer helt an på det enkelte barnet. Den har ikke flat liggestilling, men vet at veldig mange bruker den som sovevogn. Noen barn sover kanskje bedre med hodet litt lenger opp. :)

Ellers vil jeg også anbefale Simo 124, tror det er den lengste vogns på markedet, med tanke på liggelengde. Lun og veldig stabil er den også. Tung og litt ekkel å trille, men altså perfekt som sovevogn ;)

Anonymous poster hash: 8c197...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...