AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Noen som har noe kjennskap til dette? Det er altså ikke antipermanent, men noe du tar i håret hos frisøren som skal gjøre håret helt rett "Det er en behandling som ikke er skadelig for håret og om du har fall/bølger eller krøller i håret vil denne behandlingen gjøre at håret blir rett. Det er en keratinbehandling som vil sitte i håret opp til 12 uker. Den gjør håret silkemykt, og virker som en slags "superhårkur". Jo flere ganger man tar behandlingen, jo lengere vil den sitte. Og jo mere slitt håret ditt er jo bedre vil det virke, jeg hadde for sunt hår og må derfor ta behandlingen en gang til om to uker for at det skal bli helt rett" skriver en blogger men blir ikke håret slitt av dette? skjønner ikke helt hvordan det skal fungere.. Det blir jo superfint og håret ser så sunt og friskt ut etterpå! Blir håret virkelig FRISKERE av dette? Her er før og etter bilde av en jente som har gjort dette. Takker for svar på forhånd! Anonymous poster hash: 27afe...7be
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Jeg fikk vist ikke til å legge ut bilde, så da legger jeg ut linken! her: http://syndikatet.blogg.no/1377260160_purebrazilian_frizzou.html Anonymous poster hash: 27afe...7be
Mirii Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Har aldri tatt dette selv, men for noen år siden så jeg på et program som het "En siste sjanse" tror jeg det var, det er et program der noen har ødelagt seg selv, kan være alt fra feil-operasjoner, tatoveringer og ødelagt hår. Så har de en salong som heter a last chance tror jeg, der de har de beste tatovørene, frisørene og kiruger. Var da en dame som hadde farget håret sitt blondt og ødelagt hele håret sitt, og det så for og være ærlig helt for jævlig ut! Men resultatet etter og ha vært hos denne frisøren var helt sykt, at en som har så stygt hår kan få så fint hår! Da tok hun noe som het bare Brazilian mener jeg da, men kan godt være at det er det samme, var da at hun tok noe i håret og fønet det inn, aner egentlig ikke! Men hun sa at det ikke var skadelig for håret i det hele tatt, og at det var sunt for håret(og det kommer fra en av de beste frisørene)
Miss Lucky Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Heter det ikke brazilian frizz out eller noe sånn da? Har en venninne som er frisør som skryter veldig av det
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Heter det ikke brazilian frizz out eller noe sånn da? Har en venninne som er frisør som skryter veldig av det Fornyet versjon av det eller noe Anonymous poster hash: 0ce66...a4c
fiddlesticks Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 (endret) Virker som starten på en oppskrytt scam og virker veldig sketchy. Alle videoer av det har 300-1000 views og videoen har vært ute siden April. Produktene er produkter du lett kan gjøre hjemme, og ikke for 3200 hos en frisør. Og frisører har hatt er "straight and shine" eller noe tilbud, som er en slags permanent, for å glatte ut håret lenge. Denne er ikke anbefalt for noen med behandlet hår, ingen med bleket eller skadet hår er anbefalt å ta det. OG, på videoen om det står det jo at 20 min for blondt/rødt hår, mens 45-60 minutter for annet hår er anbefalt (Søk på purebrazilian på youtube så finner du videoen jeg snakker om) så hva jeg undrer på er følgende; Hvordan koster den lille dosen av disse enkle produktene deg 3200 hos frisøren? Hva i all verden kjøper frisøren produktet inn for hvis en tiendedel av hver flaske til en kunde koster deg så mye? Koster den timen du sitter hos frisøren 3200? Hvorfor kan man ikke gjøre dette hjemme? Hva i all verden inneholder disse produktene når de har en effekt OPPTIL 12 UKER at håret er "utglattet"?! Hvorfor er ikke dette mer utbredt, og hvorfor er det KUN noen bloggere som prøver å bre dette utover dumme blogglesere? Virker for godt til å være sant. Og for dyrt til å være sant.. My five cents. Edit: Mer research og statistikker. https://twitter.com/PureBrazilian Twitter siden dems med hele 93 followers, der de har kontinuerlig postet siden JANUAR om det. http://www.purebrazilian.com/ Hjemmesiden, der videoen som fronter har hele 361 views og den ble lagt ut i Juni. Hvor hører de fleste om dette? Kun bloggere? Og ikke kjente frisør kjeder? Ringer det ingen skeptisk-alarm hos noen andre? Endret 21. september 2013 av fiddlesticks
Syndikatet Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hei, dette er et nytt produkt i Norge. Grunnen til at du skal ha kortere tid på blondiner,rødhårede er at dette er planteekstrakter og kan bleke noe. Det skader IKKE! Det gjør håret sunnere! Hvorfor har ingen store kjeder dette? Fordi ingen av disse er sertifiserte per i dag. Dette er en behandling som ikke nødvendighvis skal utføres av alle. Men god utdanning, kunden skal vite at de får en god behandling. Synes markedsføring gjennom fornøyde kunder, ja også bloggere, er mere troverdig enn store fancy boards eller annonser. Hvordan dette virker? Det er proteiner som "smeltes" inn i håret og danner et beskyttende lag rund hårstrået. Dette slites gradvis vekk. Titt gjerne mere på bloggen og still oss direkte spm der:)Innlegget er ryddet for reklame for egen blogg Sophie-Ann, mod Endret 8. oktober 2013 av Sophie-Ann
Syndikatet Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Utviklingen går fremover og Purebrazilian er et nyere,bedre produkt enn det eldre produktet Brazillian frizzout. Heldigvis er verden slik at man hele tiden vil skape noe bedre;)Innlegget er ryddet for reklame for egen blogg Sophie-Ann, mod Endret 8. oktober 2013 av Sophie-Ann
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Jeg har tatt dette to ganger, og er ganske skuffet ang holdbarheten. Ble lovet opp til 3 mnd ved første behandling, holdt kun 1 mnd (dette gjør det hos alle, aldri hørt noen som har holdt opp til 3 mnd) andre gangen jeg tok det tok jeg det "oppå" den andre, og de fortalte at dette skulle da holde i opptil 6 mnd (men at jeg burde ta en behandling innen 3 mnd for at det skal holde enda lenger igjen), det har nå gått 1 mnd og håret mitt begynner allerede å bli krusete og krøllete igjen... Ser det er gammelt innlegg, men skriver så andre som lurer får vite litt. Kastet bort nesten 8000 kroner. Anonymous poster hash: 75c8a...54b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Da har brasilian frizz out endelig kommer til Bergen :D Tok det i går, og jeg er foreløpig superfornøyd, gjenstår å se hvor lenge det holder Før og etter bilde Anonymous poster hash: 03537...776 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 Tror nok at dette kan gjøre at håret ser fint og sunt ut en stund ja, men at det faktisk gjør håret sunnere tror jeg ikke noe på Anonymous poster hash: 16174...72a
Gjest BabyBlue Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 Tror nok at dette kan gjøre at håret ser fint og sunt ut en stund ja, men at det faktisk gjør håret sunnere tror jeg ikke noe på Anonymous poster hash: 16174...72a Tok en keratinbehandling i sommer, og selv om jeg har veldig glatt og sunt hår fra før av merker jeg at effekten fremdeles er i selv om den ekstreme glatte og myke følelsekun "sitter i" rundt 6 - 8 uker. Keratin blir varmet inn i håret, som på en måte mater hårstråene med selve byggeproteinet til håret. Kan ikke si noe om purebrazilian, men sånn typisk keratinbehandling var jeg veldig fornøyd med. Tror jeg hadde gjort det selv en gang til (altså kjøpt inn keratin på ebay eller noe lignende), men eier ikke rettetang, så foreløpig gidder jeg ikke
Aphrodite Skrevet 12. november 2014 #13 Skrevet 12. november 2014 Holder det bare i rundt en måned? Hadde vært ok hvis det hadde vært 3, men en måned er ganske lite
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #14 Skrevet 12. november 2014 Skal vist holde i 5-6mnd Anonymous poster hash: 03537...776
Gjest Lillia Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Tror nok at dette kan gjøre at håret ser fint og sunt ut en stund ja, men at det faktisk gjør håret sunnere tror jeg ikke noe på Anonymous poster hash: 16174...72a Det gjorde det ikke på meg nei. Holdt ikke i en mnd engang heller. Skuffende..
Gjest Lillia Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Skal vist holde i 5-6mndAnonymous poster hash: 03537...776 Kjenner flere som har tatt det, på de har det heller ikke holdt mere enn 1 mnd. Selvom man har tatt flere behandlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå