Orthia Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Jeg ser i en tråd om jeans her at enkelte mener det er patetisk med 29-åringer som bruker Miss Sixty-jeans. Selv er jeg 30, og har da bl.a. Miss Sixty- jeans. Ikke fordi jeg prøver å se ut som jeg er 15, men fordi jeansene sitter pent. Jeg kler meg i utgangspunktet i hva jeg liker, men det er noen plagg jeg nok føler jeg har passert aldersgrensen for. Jeg går f.eks. ikke med miniskjørt, hotpants eller bar mage. (har forsåvidt ikke brukt slike plagg da jeg var yngre heller, men nå syns jeg definitivt det er for sent) Så hva syns dere- er alder en målestokk for hvordan man bør kle seg, eller er alt greit så lenge man føler seg vel? Og hva syns dere er passende klesstil for en gitt alder? (Jeg mener generelt, ikke om man etter en viss alder har kropp til en viss stil; mange 30-åringer er spreke og har forsåvidt "kropp til å ha på seg hva de vil").
Gjest Ethereal Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Jeg er enig med deg; kjøper selv også jeans fra merker som Miss Sixty og Fornarina (jeg er ganske tynn, og italienske størrelser passer meg bedre). Poenget er ikke akkurat plagget i seg selv, men hvordan man kombinerer. Jeg går ikke med bar mage, sneakers osv, men bruker en stilig topp eller skjorte, og andre typer sko, gjerne med hæl. Ei heller kaster jeg på meg masse sukkertøyfarger, ala BikBok. Så det kommer ikke an på klærne i seg selv, men hvordan man setter dem sammen til et antrekk.
Ra|cer Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Gå kledd i det du syns er behagelig og som sitter bra å drit i hva andre syns!!!
Gjest Xavia Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Jeg er enig med deg; kjøper selv også jeans fra merker som Miss Sixty og Fornarina (jeg er ganske tynn, og italienske størrelser passer meg bedre). Poenget er ikke akkurat plagget i seg selv, men hvordan man kombinerer. Jeg går ikke med bar mage, sneakers osv, men bruker en stilig topp eller skjorte, og andre typer sko, gjerne med hæl. Ei heller kaster jeg på meg masse sukkertøyfarger, ala BikBok. Så det kommer ikke an på klærne i seg selv, men hvordan man setter dem sammen til et antrekk. Helt enig! Det viktige er hvordan klærne sitter. Som 28 åring kaster jeg meg ikke på motebølgene som herjer. Litt inspirert blir jeg til tider, men det er mye som bare blir for barnslig. Jeg er også glad i sko med litt hæl, og gjerne med spiss tå. Stilige topper, skjorter er et must. Det finnes forøvrig mange fine hverdagslige dressjakker. Også der er jeg svært nøye med at de er figursydd, og sitter pent. Sjerf/sjal i halsen synes jeg også er pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå