AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Er det noen som vet hvordan man går fram hos Nav hvis man vil skifte veileder eller snakke med noen høyere i systemet på lokalkontoret? Den personen jeg har har vært så uhøflig og nedverdigene mot meg at jeg er sjokkert. Påstått at jeg har sagt ting som slettes ikke stemmer. Derfor får jeg heller ikke den hjelpen jeg trenger. Det er uhyre frustrendes når en prøver og komme tilbake i jobb etter lang tids sykdom. Anonymous poster hash: a2186...137
Topplue Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du kan sende en serviceklage på nettsidene til NAV.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Okei, takk skal du ha. Fant den siden du refererte til. Var ikke klar over dette. Anonymous poster hash: a2186...137
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Kan ringe og si du ønsker møte med en av sjefene. Beskjeden sendes videre og du får innkalling til en time. Jeg har gjort dette og det gikk veldig greit og raskt. Anonymous poster hash: 5692d...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå