droopseley Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Hva er egentlig forskjellen på en alliansering og en giftering med diamant i??? (i hvitt gull hvis det betyr noe..)
Lullu Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Så vidt jeg har forstått det, så er en alliansering en ring der det er meningen "å bygge på" med flere diamanter. Det gjøres jo oftest ikke på gifteringer m/ diamant. Allianseringene er laget slik, at det skal være "enkelt" å kunne bygge på.
droopseley Skrevet 28. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2004 Men når vi så på gifteringer så sa hun at det ikke var noe i veien med å sette i flere diamanter i den heller. Konseptet var det samme, virket det som (?). Dessuten virket det som om prisene på gifteringene var dyrere enn en alliansering med samme str i diamant osv.. Ikke til å bli klok på dette. gg
hallingbrud Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 I en alliansering kan man sette inn diamanter hele veien rundt. Det kan man vanligvis ikke i andre ringer.
Lullu Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 De fleste setter nok ikke i diamantring i sin giftering, grunnet gravering innvendig. Du kan helt sikkert bruke en alliansering til giftering. Ingen som ser forskjell på (ofte tilbud på slikt). Så får dere heller finne noe annet til mannen din.
April Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Mannen kan jo også ha alliansering..Pappa hadde det med en diamant i og mamma hadde 5 eller 7 diamanter!
Lullu Skrevet 28. april 2004 #7 Skrevet 28. april 2004 Ja, smak og behag. Min mann hadde nok aldri i verden gått med en diamantring, selv om han faktisk kan være litt feminin i klesveien til tider Jeg hadde nok heller ikke reagert om jeg hadde sett en mann med diamant på gifteringen sin.
April Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Ikke min kjære heller!! Men som du sier smak og behag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå