AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 I går så jeg en kul på siden av dekket. Ca 5 cm. Er dette farlig å kjøre med lenge? Bilen har tre års garanti. Kan jeg få det dekket?Anonymous poster hash: aaa5d...ea9
Neket Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Dekk pleier ikke gå innunder garantien vel? Det er forbruksvare og lette å ødelegge på fortauskanter eller skarpe gjenstander. Kjør innom et dekkverksted og få dem til å ta en kikk på det.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 dekk går ikke på garanti og høres ut som dekket ditt er i ferd med å eksplodere, sannsynligvis kantkjørt på en kantstein e.l Lånt bort bilen til kona i det siste? Anonymous poster hash: 223ae...d70
Frisørdama Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Sånn fikk jeg etter å ha kjørt ned i et hull jeg ikke så :-( not good -det var bare å bytte dekk!
Gjest Elseby13 Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 dekk går ikke på garanti og høres ut som dekket ditt er i ferd med å eksplodere, sannsynligvis kantkjørt på en kantstein e.l Lånt bort bilen til kona i det siste?Anonymous poster hash: 223ae...d70 For et idiotisk svar. Dette er kvinneguiden og de fleste postere er nettopp kvinner. Så ta den kvinnediskrimineringen din og stikk tilbake til fortiden. Ts: jeg hadde sjekket med garantien men dekket må byttes ja. Det kan eksplodere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå