Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hvis en kjekk mann røsker med seg ei dame og puler henne, er det da voldtekt? Hvis hun var tiltrukket av han? Er det kun voldtekt hvis mannen er stygg og dama ikke tenner på han? Jeg overhørte ei venninne si om en kjekk mann som gikk forbi at hun skulle ønske at han "tok" henne....??
Neket Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Herregud... Det er voldtekt om det er ufrivillig hos en av partene. 3
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Men er ikke alle damer villige hvis mannen er kjekk nok?
Blod Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Men er ikke alle damer villige hvis mannen er kjekk nok? Absolutt ikke. Det er ikke utseendet dette handler om overhodet.
Neket Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Hallo, det er ikke bare utseendet som teller, sjarm og personlighet teller minst like mye! Og om man allerede er i et forhold og er i mot utroskap kan man heller ikke bare spre beina og skrike "Ta meg" fordi en kjekk herre ser på en dame med et lystent blikk?
MunaMadan Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 For en useriøs, uintelligent og respektløs tilnærming til en av de største krenkelsene et menneske kan bli utsatt for. 4
super-s Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Det er det mest latterlige jeg har hørt på lenge.
Adhara Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 (endret) Tråden er ryddet for krenkende uttalelser. Jeg minner om at spørsmål til moderering tas på Ris og ros. Det er ikke lov å svare på modereringen i en tråd. Irrlys, mod. Endret 21. september 2013 av irrlys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå