Gå til innhold

Hva synes kvinner om at menn kikker på puppene/rumpa deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes egentlig kvinner om dette? Legger dere merke til det forresten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Conradine
Skrevet

På jobben er det sjeldent jeg merker at folk stirrer på brystene mine .. men jeg passer alltid på å ikke gå med store utringninger i arbeidstiden. Imidlertid har jeg merket meg en ting med menn (flest menn på min arbeidsplass) er at når jeg stikker innom dem på kontoret for å gi noen beskjeder eller drøfte noe så stirrer de på leggene mine mens jeg snakker til dem .. skikkelig komisk og til dels irriterende for jeg lurer alltid på om jeg har feil farge på strømpebuksen. Går mye i skjørt og kjole på jobb så leggene mine er jo godt synlige ..

Men dette skjer ofte - og med forskjellige menn.

Skrevet

Det er ikke hyggelig når menn stirrer, nei.

Det eneste unntaket er en homofil venn av meg som stirret og med en gang sa unnskyld, men du har de nydeligste brystene jeg noen sinne har sett. Det var litt søtt, faktisk.

Anonymous poster hash: 5c3de...c53
  • Liker 9
Skrevet

Hva synes egentlig kvinner om dette? Legger dere merke til det forresten?

Alt avhenger av hvem som ser. Er det en kjekk/attraktiv mann så gjør det ikke noe, men er det en mindre attraktiv mann så blir det creepy.

Anonymous poster hash: 135a5...1b1

• Liker 6
Skrevet

Jeg legger merke til det og liker det ikke. Syns det er "apete" adferd voksne menn bør holde seg for god til.

Anonymous poster hash: afad0...a1b
  • Liker 11
Skrevet

Vel, det var ikke så veldig hyggelig at foreleser glodde med et sleskt smil mens han gav meg karakteren på muntlig eksamen. Ærlig talt.

Anonymous poster hash: 6fe6f...458

• Liker 3
Skrevet

P.s. Bare å følge med på menn når en dame kommer inn i et rom, med en gang hun går forbi dem dras blikket mot rumpa hennes. Jeg tenker at menn har enkle gleder og rister litt på hodet med et smil inni meg.

Skrevet

P.s. Bare å følge med på menn når en dame kommer inn i et rom, med en gang hun går forbi dem dras blikket mot rumpa hennes. Jeg tenker at menn har enkle gleder og rister litt på hodet med et smil inni meg.

Det er like naturlig som å ha øyekontakt.

Anonymous poster hash: cb081...029

• Liker 3
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Det spørs jo. Liker ikke folk som stirrer lenge, og det blir ganske ubehagelig når du ser at blikket er festet på puppene dine :)

Men sånn generelt er det ok å se. Jeg ser selv jeg om en annen kvinne har fine pupper :)

Men på jobb går jeg ikke med trange topper eller utringninger etter at det ble litt vel mye kikking på puppene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en sommer på meg en topp med tynne stropper. I det jeg går forbi en mann på et kjøpesenter, så ser jeg at han tydelig senker blikket mot meg et øyeblikk - det var skikkelig vemmelig. Det er første gang jeg har opplevd det så tydelig, og jeg syntes det var veldig, veldig ubehagelig.

• Liker 4
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Jeg hadde en sommer på meg en topp med tynne stropper. I det jeg går forbi en mann på et kjøpesenter, så ser jeg at han tydelig senker blikket mot meg et øyeblikk - det var skikkelig vemmelig. Det er første gang jeg har opplevd det så tydelig, og jeg syntes det var veldig, veldig ubehagelig.

Ehm, da må jeg nesten spørre - var det at han så, eller var det måten han så på som var vemmelig..?

Skrevet (endret)

Ehm, da må jeg nesten spørre - var det at han så, eller var det måten han så på som var vemmelig..?

Hm, vanskelig å svare på. Begge deler? Det var fryktelig ubehagelig at en fremmed mann kikket så tydelig på private deler av min kropp. Det føltes nesten invaderende.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Skrevet

Kommer Ann på kikkingen egentlig. Om det er ett raskt diskré blikk (som han tror jeg ikke ser) før han ser meg i ansiktet igjen er det en ting, men om det er sånn usjenert fiskestirring rett på brystene i lang tid så blir jeg egentlig bare ukomfortabel og litt kvalm.

• Liker 5
Skrevet

Legger merke til det innimellom, og syns det er ganske ubehagelig.

Anonymous poster hash: cf767...cb6
Skrevet

Som Suss sier. Fanger jeg raske blikk så er det helt OK. Føler jeg meg pen den dagen tar jeg det som en bekreftelse/kompliment, men dersom det er snakk om stirring snarere enn en rask titt, så er det litt ubehagelig.

Jeg er også veldig skyldig i titting. Mange pene menn der ute.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Når jeg var yngre (kansje 12-13 år) så jeg at en mann så på rumpa mi og smilte ekkelt til meg etterpå. Moren min så på meg og sa "SÅ du det?" Og jeg ble så sur på han mannen fordi jeg syntes det var dårlig gjort å gjøre det så åpenlyst. Hvertfall når jeg var såpass ung, andre barn som han sikkert også gjør sånt på kan bli skremt.
Hadde nok ikke brydd meg så veldig mye om han hadde latt det være med et lite blikk som jeg kansje ikke ville lagt merke til engang.

Endret av Lilac
  • Liker 1
Skrevet

Om en mann er kjekk så synes kvinner det er greit

Om en mann er stygg så er han en gris

Anonymous poster hash: c1493...c02
  • Liker 5
Skrevet

Enig med suss jeg og. Det er greit om folk ser, men skikkelig ubehagelig om de glor lenge. Jobbet med en fyr som stirret på puppene mine istedenfor og se meg i ansiktet om jeg ikke hadde arbeidsklær på før eller etter skiftene mine, det var sånn at jeg ble skikkelig sur etterhvert...

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke hyggelig når menn stirrer, nei.

Det eneste unntaket er en homofil venn av meg som stirret og med en gang sa unnskyld, men du har de nydeligste brystene jeg noen sinne har sett. Det var litt søtt, faktisk.

Anonymous poster hash: 5c3de...c53

Hadde det vært like søtt om han var heterofil?

• Liker 1
Skrevet

Om en mann er kjekk så synes kvinner det er greit

Om en mann er stygg så er han en gris

Anonymous poster hash: c1493...c02

Feil, helt feil.

Utseendet har ingen ting å si. Høfligheten derimot, betyr noe.

Om en mann liker det han ser men unngår å stirre, så tar jeg det som et kompliment - uansett utseende.

Om han framtrer som "siklende" derimot, så får jeg mest lyst til å gå bort til han og kjøre stiletthælen min gjennom foten hans. (men gjør jo selvsagt ikke det, JEG kan nemlig oppføre meg sivilisert :) )

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...