Clevion Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hellu.. En stund siden jeg har vært her, har vært lite aktiv på "The Love Front", men har i det siste tatt det litt opp igjen utrolig nok. Jeg jobber 3 skift, og har denne uka jobba nattskift, og jeg og ei kollega av meg har som tradisjon og dra bort på bensinstasjonen og kjøpe mat istedenfor knekkebrød og ost i kantina. Vi pleier som regel å få kastepølse av en awesome dude som jobber der, men han dro på ferie så det har vært en annen dame der. Har sett henne der i ganske lang tid når vi jobber natten, og det har aldri vært noe noe mer enn at der kommer det en kunde, men den uka her har jeg fått litt inntrykk av at hun fatter interesse i meg. Første dagen så var det veldig sånn kjappe blikk opp og ned, smil når blikket møtes og veldig på at alt skal gjøres ordentlig, gi penger tilbake trygt i hånda mi, gi meg pølsa trygt og legge tilbehør pent utover pølsa (det hørtes utrolig feil ut, men altså, tilbehør som rekesalat på baconpølsa). Dag nummer to var vi tilbake, og da la kollegaen min merke til at hu var veldig oppmerksom på meg, smilende, ordentlig øyekontakt osv, virket nesten som at hu var litt nervøs med tilbehøret den dagen, da hu søla litt, og man legger jo merke til ting vis man gidder, og hun spurte hvor vi jobbet, hvilke skift, om vi fikk ferie nå og da, og sånn spørsmål litt rundt hvorfor vi var der om natten da. Dag nummer 3 var helt vanlig virka det som, jeg tror vi var litt for kjappe ellers var hu veldig sliten, men dag fire, da tok det nesten helt av, det var de kjappe blikkene til og starte med, alt skulle være fint og legges til bra, husker hva jeg skulle ha av tilbehør, lang øyekontakt, og da legger jeg også merke til hvordan hu ser på meg, den øyekontakten varte i ganske lang tid og, hu smilte bredt og begynte og snakke om at hu hadde en sønn som gikk på skole, at hu ville ta seg en helgetur til London osv. Så når vi var på vei til og dra, så sa jeg "Vi sees om 6 uker igjen tenker jeg" og da kasta hu på håret, la hodet litt skjevt bakover, smila som ei solstråle og ønska meg en kjempe fin natt videre og en knall god helg. Er dette normalt, eller er det en smule interesse fra hennes side? Hun er noe eldre enn det jeg er, jeg er i starten av 20-årene og hu er nok på 35. Jeg syns også hun er kjempe flott dame, jeg føler meg vel også litt betatt! Nå håper jeg vel også egentlig ikke at hun er her inne, er det noe jeg innbiller meg kan det bli litt kleint om 6 uker når vi skal ha mat, hehe. Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Jeg synes det høres ut som hun er interessert. Er veldig vanskelig å vite, siden vi ikke har sett blikkene hennes og sånt. Men er hun veldig annerledes mot deg enn mot kompisen din, så vil jeg tro at hun ihvertfall har ett godt øye til deg. Anonymous poster hash: 7fbec...098 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Høres ut som at hun liker deg. Hva skjer når han som er på ferie kommer tilbake, da blir vel dama borte hvis hun kun er vikar? Inviter henne med ut på en kaffe, trenger vel ikke vente i seks uker med å ta kontakt, vel... Anonymous poster hash: 4e5ff...35c
Clevion Skrevet 21. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2013 Hun jobber der fast, så hun tok bare over skiftet hans for denne uken, for jeg har sett hun der tidligere, men det er nå i det siste hun har lagt merke til meg, værtfall som jeg har sett da. Men ja, det virker som hun er interessert, eller har et godt øye til meg som AB1 sier
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Ja, hun er nok betatt av deg. Men som en dame som er omtrent på hennes alder, må jeg si at jeg ikke vurderer en gutt i begynnelsen av 20-årene som kjæresteemne. Unge gutter er veldig fine, men jeg har ikke lyst å fremstå som en kjerring ved siden av. Anonymous poster hash: 86f8e...dd5 1
Gjest Lincoln Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Hun er kanskje bitte litt interessert, men det finner du ikke ut av før du tar initiativ og spør om hun vil finne på noe en dag. 1
Clevion Skrevet 21. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2013 Ja, hun er nok betatt av deg. Men som en dame som er omtrent på hennes alder, må jeg si at jeg ikke vurderer en gutt i begynnelsen av 20-årene som kjæresteemne. Unge gutter er veldig fine, men jeg har ikke lyst å fremstå som en kjerring ved siden av. Anonymous poster hash: 86f8e...dd5 Hvordan ville du vurdert meg som er i starten av 20-årene vis jeg ikke er kjæresteemne? Men, føler at jeg er overbevist om at hun er litt betatt, så kanskje jeg manner meg opp og spør hun ut nestegang jeg er innom
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Jeg hadde vært redd for at gutten skulle synes jeg er for gammel. Og så hadde jeg sikkert vært klar for barn snart... og tenkt at han kanskje ikke er det, derfor sett på det som utelukket. Men hvis du også ser for deg barn innen et par år, hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 4ede9...75c
Clevion Skrevet 21. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2013 Jeg hadde vært redd for at gutten skulle synes jeg er for gammel. Og så hadde jeg sikkert vært klar for barn snart... og tenkt at han kanskje ikke er det, derfor sett på det som utelukket. Men hvis du også ser for deg barn innen et par år, hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 4ede9...75c Hun har allerede en som går på skolen. Hvilket trinn er jeg usikker på, men gammel nok til og kunne være hjemme alene til en viss grad.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Hvordan ville du vurdert meg som er i starten av 20-årene vis jeg ikke er kjæresteemne? Men, føler at jeg er overbevist om at hun er litt betatt, så kanskje jeg manner meg opp og spør hun ut nestegang jeg er innom Det er nok mest fordi jeg ikke har lyst å se gammel ut ved siden av kjæresten min. Men hvis du tror hun er noe for deg, så må du nok ta direkte initiativ. Tror ikke hun vil tørre å gjøre fremstøt først med den aldersforskjellen. Vi damer er usikre på utseendet, og vil ikke fremstå som desperate kjerringer. Nå snakker jeg egentlig for meg selv, men tror ikke jeg er alene. Anonymous poster hash: 86f8e...dd5
Clevion Skrevet 21. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2013 Det er nok mest fordi jeg ikke har lyst å se gammel ut ved siden av kjæresten min. Men hvis du tror hun er noe for deg, så må du nok ta direkte initiativ. Tror ikke hun vil tørre å gjøre fremstøt først med den aldersforskjellen. Vi damer er usikre på utseendet, og vil ikke fremstå som desperate kjerringer. Nå snakker jeg egentlig for meg selv, men tror ikke jeg er alene. Anonymous poster hash: 86f8e...dd5 Jeg forstår! Vel, om jeg skulle få de samme blikk og føle at den interessen er der i henne neste gang jeg er i nærheten, så skal jeg virkelig spørre om hun vil være med ut en dag/kveld, vis det funker Aldri spurt noen ut før, så det kan bli rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå