Gjest .. Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Så jeg har drivi å prata med en fyr en stund. Så vi skulle møtes en dag. Men han kom aldri og ga ikke noe lyd fra seg. Og han virka veldig ivrig på å møtes flere dager før. Og pleier alltid å svare på meldingene mine kjapt. Spørte hvor det ble av han men har ikke sett meldinga en gang... noen som har en teori?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Fordi han lovte ditt og datt bare fordi han ville være snill og ikke si det som det er, nemlig at han ikke har interesse av å treffe deg kansje? 1
I Grosny Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 (endret) Så jeg har drivi å prata med en fyr en stund. Så vi skulle møtes en dag. Men han kom aldri og ga ikke noe lyd fra seg. Og han virka veldig ivrig på å møtes flere dager før. Og pleier alltid å svare på meldingene mine kjapt. Spørte hvor det ble av han men har ikke sett meldinga en gang... noen som har en teori? Fordi han er en drittsekk som driter i avtaler. Eller kanskje han elsker deg så høyt at han ikke vil at du skal møte en drittsekk som driter i avtaler uten å gi beskjed? Det henger noen av dette slaget ute på nettet. Dessverre. Endret 21. september 2013 av I Grosny 1
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Syntes d var kjipt, han sa jo senest i går at han gleda seg til å komme. Greit hvis det kom opp noe, men kunne hvertfall gitt beskjed
Gjest SweetSunshine Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Han er en tulling eller SKIKKELIG distré?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Kan du ikke vær så snill sette "noen" foran menn? Anonymous poster hash: 32454...88e
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 En kan jo lure på hva som foregår oppe i hodet til slike personer. Det som er sikkert, er at de driter i andres følelser, og du skal være glad du fant ut hvordan han er før du ble mer involvert i ham. Et normalt, høflig menneske, ville gitt beskjed.
led Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Beklager *noen spille kostbar? Er det en måte? sjekka telefonen min bare 500 ganger i dag
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Beklager *noen spille kostbar? Er det en måte? sjekka telefonen min bare 500 ganger i dag Ikke gjør det.
led Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Nei, mente om han spilte kostbar? det i at han ikke svarer ?
Gjest anonym Skrevet 21. september 2013 #11 Skrevet 21. september 2013 Nei, mente om han spilte kostbar? det i at han ikke svarer ? Har du møtt denne mannen , eller er det bare på nettet dere har snakket sammen? Synes forøvrig overskriften din er noe generaliserende...Tror ikke det handler så mye om kjønn, kunne sikker vært ei dame som oppførte seg sånn og. Det kan være mange ting, men de fleste som har empati intakt, ville gitt beskjed. Skulle det skje igjen med denne mannen, vet du hvor skapet står....
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #12 Skrevet 21. september 2013 Nei, mente om han spilte kostbar? det i at han ikke svarer ? Da er han uansett ikke noe å ta vare på. Greit å være litt kostbar, men det betyr IKKE å ikke dukke opp til avtaler. Anonymous poster hash: 1199d...86e
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #13 Skrevet 21. september 2013 Nei, mente om han spilte kostbar? det i at han ikke svarer ? Når var det dere skulle møtes, var det i går? Enten fikk han kalde føtter, og turte ikke, eller så ga han bare blaffen. Uansett kunne han gitt beskjed. Glem ham.
Gjest anonym Skrevet 21. september 2013 #14 Skrevet 21. september 2013 Tenker at han kanskje holder på med en annen dame og, evt "eksen"...Klassisk..
led Skrevet 21. september 2013 #15 Skrevet 21. september 2013 Når var det dere skulle møtes, var det i går? Enten fikk han kalde føtter, og turte ikke, eller så ga han bare blaffen. Uansett kunne han gitt beskjed. Glem ham. ts. Skulle møte han i dag, han hadde fotball kamp så han sa han kom etter det. så begynte klokka å bli 11. Fotball kamper varer vel ikke så lenge tenkte jeg. Så sendte han en snapchat og hørte hvor han ble av. Og han har ikke åpna den en gang. Han pleier å svare på de lynraskt.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #17 Skrevet 21. september 2013 Han skulle komme innom uten at dere hadde avtalt noe fast tidspunkt? Kanskje det er noen misforståelser ute og går, men rart du ikke har hørt fra ham. Du får vente til senere i dag, han bør han en virkelig god forklaring på at han ikke tok bryet med å gi deg beskjed. Tar ikke mange sekundene å ta en telefon, eller sende en melding. En som er interessert er opptatt av å holde kontakten.
led Skrevet 21. september 2013 #18 Skrevet 21. september 2013 Han skulle komme innom uten at dere hadde avtalt noe fast tidspunkt? Kanskje det er noen misforståelser ute og går, men rart du ikke har hørt fra ham. Du får vente til senere i dag, han bør han en virkelig god forklaring på at han ikke tok bryet med å gi deg beskjed. Tar ikke mange sekundene å ta en telefon, eller sende en melding. En som er interessert er opptatt av å holde kontakten. ja, han sa bare etter fotball kampen kom han..
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #19 Skrevet 21. september 2013 ja, han sa bare etter fotball kampen kom han.. Leit for deg at det ble slik. Han er ikke noe å samle på, ellers ville han vist deg respekt og sagt fra. Anonymous poster hash: 227ab...401
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #20 Skrevet 21. september 2013 Så jeg har drivi å prata med en fyr en stund. Så vi skulle møtes en dag. Men han kom aldri og ga ikke noe lyd fra seg. Og han virka veldig ivrig på å møtes flere dager før. Og pleier alltid å svare på meldingene mine kjapt. Spørte hvor det ble av han men har ikke sett meldinga en gang... noen som har en teori? Høres merkelig ut at han ikke svarer engang. En grunn kan være han ikke er den han har gitt seg ut for å være, at det bildet han evt har sendt deg er feil? Anonymous poster hash: d3afa...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå