Gå til innhold

han er så fantastisk snill men jeg mangler tiltrekning til han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann mange ganger i det siste. Vi er bare venner og vi har verken kysset eller hatt intim kontakt. Men jeg tror at han er interessert. Jeg har møtt flere menn fra nettet og møtt menn med et kjempe pent utseende og kropp. Men de har oppført seg og behandlet meg dårlig. Så jeg ble faktisk helt rørt av hvor utrolig hyggelig og fornuftig denne mannen er. Han er beskjeden type, lik meg, og utrolig snill som sagt. Men selvfølgelig så begynner jeg å lure på om jeg svirrer meg inn i noe feil siden jeg synes han er for lav i høyde spesiellt.... Ellers ser han helt okey ut.... Men høyden tiltrekkes jeg ikke av helt. Jeg tenker også en ting : hvorfor dumpe en som er så utrolig lik meg i tanker og personlighet....det er jo ikke bare et utseende en skal leve med... Jeg smelter jo helt for han som menneske innvendig..... Huff så jeg vil ikke kutte å møte han og dumpe han heller. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser du ut selv? Er han egentlig innenfor din liga mens du leter etter gutter utenfor?

Anonymous poster hash: ff7b6...0b1
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt en mann mange ganger i det siste. Vi er bare venner og vi har verken kysset eller hatt intim kontakt. Men jeg tror at han er interessert. Jeg har møtt flere menn fra nettet og møtt menn med et kjempe pent utseende og kropp. Men de har oppført seg og behandlet meg dårlig. Så jeg ble faktisk helt rørt av hvor utrolig hyggelig og fornuftig denne mannen er. Han er beskjeden type, lik meg, og utrolig snill som sagt. Men selvfølgelig så begynner jeg å lure på om jeg svirrer meg inn i noe feil siden jeg synes han er for lav i høyde spesiellt.... Ellers ser han helt okey ut.... Men høyden tiltrekkes jeg ikke av helt. Jeg tenker også en ting : hvorfor dumpe en som er så utrolig lik meg i tanker og personlighet....det er jo ikke bare et utseende en skal leve med... Jeg smelter jo helt for han som menneske innvendig..... Huff så jeg vil ikke kutte å møte han og dumpe han heller. Hva mener dere?

Hvorfor i allverden skulle du dumpe han?

Jeg synes du skulle bli bedre kjent med han :yvonne:

Skrevet

Heldig er du, som har møtt en slik mann. Jeg ville ønsket å blittt bedre kjent med han

Gjest trådstarter
Skrevet

Han er helt ulik alle andre jeg har møtt av menn i tankene. Han er helt jordnær, beskjeden og snill i alt han sier og jeg er helt imponert i vesenet hans. De andre jeg har møtt har vært freidig , rett ut i kommentarer, voldsomme og menn som snakker drit im hvor stygge mange damer ser ut og eksenes utseende, og at damer er bare en bruksting ofte. Derfor er jeg helt sjokket over at han her er den første som har tydelige fine verdier og tanker om alt. Noen av de andre mennene var kjekkere å se på men de var helt tom inni seg og frekk. Så derfor er det vanskelig å kutte med han her for han er så snill. Jeg vet ikke helt hvordan jeg ser ut selv men får høre mye at jeg er tiltrekkende. Men han her skulle bare vært litt høyere så hadde alt vært topp. Føler høyden er litt flau siden vi er like høye tror jeg. Alt en kan tenke på men jeg tror aldri at jeg treffer på en så trivelig person igjen derfor kan jeg bare ikke gi slipp på det....

Skrevet

Gi han litt tid så vil du ikke merke høyden. Helt sant :) han er jo like høy som deg og ikke lavere. En venninne av meg på 171 ble sjarmert i senk av en mann på bare 165 og hadde store kvaler med høydeforskjellen (men der var det faktisk skikkelig høydeforskjell). Nå er de forlovet og har fått ett barn sammen. Tviler på at hun anger for at hun ga han en tjanse ;)

Skrevet

For meg er det avgjørende spørsmålet når det gjelder tiltrekning om jeg har lyst til å se ham naken. Har jeg det er jeg tiltrukket, har jeg ikke det så forblir vi venner. Høyde og sånt teller ikke så mye når alt kommer til alt.

Anonymous poster hash: d9a80...5b4

Skrevet

Han er helt ulik alle andre jeg har møtt av menn i tankene. Han er helt jordnær, beskjeden og snill i alt han sier og jeg er helt imponert i vesenet hans. De andre jeg har møtt har vært freidig , rett ut i kommentarer, voldsomme og menn som snakker drit im hvor stygge mange damer ser ut og eksenes utseende, og at damer er bare en bruksting ofte. Derfor er jeg helt sjokket over at han her er den første som har tydelige fine verdier og tanker om alt. Noen av de andre mennene var kjekkere å se på men de var helt tom inni seg og frekk. Så derfor er det vanskelig å kutte med han her for han er så snill. Jeg vet ikke helt hvordan jeg ser ut selv men får høre mye at jeg er tiltrekkende. Men han her skulle bare vært litt høyere så hadde alt vært topp. Føler høyden er litt flau siden vi er like høye tror jeg. Alt en kan tenke på men jeg tror aldri at jeg treffer på en så trivelig person igjen derfor kan jeg bare ikke gi slipp på det....

Han høres helt herlig ut!

Jeg synes ikke at høydeforskjellen betyr noe. Jeg kjenner flere lykkelige par der kvinnen er høyere enn mannen. Så jeg råder deg til å ikke bry deg om høydeforskjellen.

Skrevet

Høyden er faktisk et luksusproblem!

Dere er like høye. Jeg leste feil og trodde du var litt høyere enn han (og det går jo også bra!)

Når dere er like høye forstår jeg virkelig ikke problemet.

Om du er litt høyere enn han de gangene du har på høye heler på skoene, og ikke er komfortabel med det, så kan du jo velge litt lavere heler. Men dette problemet sitter i hodet. Andre bryr seg ikke om andre pars høyde, de har antagelig nok med seg selv, de fleste.

Skrevet

HETT PAR: Justin Bieber er kjæreste med vakre Selena Gomez

Her er kvinnen høyere enn mannen.

Justin_og_selena_ti_973278p.jpg

Skrevet

Her er 3 par. Hos paret til høyre og paret til venstre er kvinnen høyest/ eller ser ut som hun er høyest pga høye heler(?).

Jeg synes at de er vakre sammen :)

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/her-er-landets-rikeste-kjendispar-3617034.html

Skrevet

HETT PAR: Justin Bieber er kjæreste med vakre Selena Gomez

Her er kvinnen høyere enn mannen.

Justin_og_selena_ti_973278p.jpg

Du er klar over at han bøyer seg fram? Pluss at dama har hæler som går i taket?

Bieber er høyere enn Gomez.

Uansett.

Ts, jeg ville gitt han en sjanse, høyden blir ett ikke problem så fort du blir vant til det. Håper jeg da, for det virker som du sitter der med drømmemannen på alle andre plan.

Skrevet

Jeg må si at for meg hadde valget vært enkelt:

Jeg hadde valgt å fortsette å møte han som du forteller om her.

Ikke stress med tiltrekningen osv, for den kommer etterhvert.

Lykke til! :yvonne:

Skrevet

Du er klar over at han bøyer seg fram? Pluss at dama har hæler som går i taket?

Bieber er høyere enn Gomez.

Uansett.

Ts, jeg ville gitt han en sjanse, høyden blir ett ikke problem så fort du blir vant til det. Håper jeg da, for det virker som du sitter der med drømmemannen på alle andre plan.

Ok.

Men uansett så får man på det fotografiet inntrykk av at hun er høyere (det er det samme for meg om grunnen er høye heler eller annet). Saken er at de ser vakre ut sammen :)

Gjest trådstarter
Skrevet

ja han har en herlig sjel, utifra inntrykket jeg får av han. Jeg har møtt så mange drittsekker nå, at jeg merket med en gang at denne personen hadde en helt annen sjel enn de...... Så jeg må si jeg er rørt av det vesenet , verdiene hans...... tankene om livet...,den rolige jordnære beskjedenheten hans... Han rører meg helt inn i hjerteroten anngående det, men..... jeg er litt frustrert på meg selv for jeg vil ikke gi slipp.... samtidig så jeg tenker på dette med høyden hele tiden.. Men kanskje det kommer seg.... Jeg kan bare ikke gi slipp på en person som han.... Må finne mer ut av det.... Beste er å være venner lenge, og kjenne etter.... Har ennå ikke kysset eller hatt sex eller noe, men vi har truffet hveandre masse og jevnlig nå.

Vi er også veldig lik i interessene våre. Liker det samme, og har en viss delt interesse som er veldig kjekk å dele med noen. Men finner jeg ut at dette blir feil tiltrekningsmessig så kan jeg jo være venner med han uansett sikkert..... Håper det... Slike ting er vanskelig og jeg vil jo ikke fortelle dette til han heller. Eneste viktige er å poengtere er at jeg vil ta livet rolig inntil videre, men jeg liker hans holdninger, verdier og alt, han passer meg helt perfekt der!!! Og det er det kun han som har gjort hittil. De andre var jeg bare sjokket over....

Gjest Miranda2011
Skrevet

Dumper du han pga høyden, kan du gå glipp av en som kan bli en flott kjæreste for deg. Det er utseende en først faller for, etterhvert er det det indre som teller. Synes du skal fortsette å treffe han, følelsene kommer ofte etterhvert.

Skrevet

ja han har en herlig sjel, utifra inntrykket jeg får av han. Jeg har møtt så mange drittsekker nå, at jeg merket med en gang at denne personen hadde en helt annen sjel enn de...... Så jeg må si jeg er rørt av det vesenet , verdiene hans...... tankene om livet...,den rolige jordnære beskjedenheten hans... Han rører meg helt inn i hjerteroten anngående det, men..... jeg er litt frustrert på meg selv for jeg vil ikke gi slipp.... samtidig så jeg tenker på dette med høyden hele tiden.. Men kanskje det kommer seg.... Jeg kan bare ikke gi slipp på en person som han.... Må finne mer ut av det.... Beste er å være venner lenge, og kjenne etter.... Har ennå ikke kysset eller hatt sex eller noe, men vi har truffet hveandre masse og jevnlig nå.

Vi er også veldig lik i interessene våre. Liker det samme, og har en viss delt interesse som er veldig kjekk å dele med noen. Men finner jeg ut at dette blir feil tiltrekningsmessig så kan jeg jo være venner med han uansett sikkert..... Håper det... Slike ting er vanskelig og jeg vil jo ikke fortelle dette til han heller. Eneste viktige er å poengtere er at jeg vil ta livet rolig inntil videre, men jeg liker hans holdninger, verdier og alt, han passer meg helt perfekt der!!! Og det er det kun han som har gjort hittil. De andre var jeg bare sjokket over....

Mange av de lykkeligste parene startet som gode venner.

Ikke ha det travelt. Bruk god tid på å bli kjent og gjør ting sammen.

Kos deg.

Nyt. :)

Og ikke bland inn en fuckfriend eller en elsker mens du møter denne mannen. Det vil bare være ødeleggende.

Skrevet

Jeg tror at høyden er noe du ikke vil tenke over engang, om en stund. For du blir vant.. Derfor tror jeg du ville angre om du lot han gå.

Det er faktisk ikke lett å møte en som matcher på mange områder.. Så hvis du ellers synes han ser bra ut, så er det jo det som teller. Man må tenne på kjæresten, og det kan du vel gjøre selv om han ikke er 2 meter?

En fantastisk bra fyr, pleier å bli penere og penere i mine øyne, jo mer jeg blir kjent med han.

Skrevet

Jeg er 177. Men føler meg som en dverg... hvorfor må alle damene ha en mann over 185 i 2013?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...