AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 okei dette virker sikkert litt teit for noen, men jeg må bare høre.. Møtte en fyr for ca 7 måneder siden på byen, som etter det har mast litt på meg om at vi må finne på noe, noe jeg har avslått gang på gang. Møtte han for andre gang på byen nå i helgen, og nå er han helt der at han kaller meg vennen og begynner å snakke om at "ja hvis du tenker å flytte så har jeg en leilighet som er tom praktisk talt halve året ;)" (han jobber på sjøen)... og jeg takler ikke å ha ham hengende over meg hele tiden... som sagt har vi møttes hele TO ganger, har ikke snakket han verken på fb eller telefon. Poenget er at jeg trenger litt hjelp med hvordan jeg kan avslå han, slik at han SKJØNNER at jeg virkelig ikke er interessert, og at det aldri kan bli noe fordi jeg er ikke helt der enda liksom. Jeg kunne sikkert skrevet en hel bok om alt som skurrer i mosen med den fyren, men av en eller annen grunn tror han at vi har noe på gang. Aldri kysset han eller noe... hjelp... Anonymous poster hash: 38396...302
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Kan du ikke bare si at du ikke er interessert i han?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Kan du ikke bare si at du ikke er interessert i han? Det er akkurat det jeg syns er så vanskelig... bestevenninna mi poengterer stadig vekk at jeg er for snill for mitt eget beste og at jeg må lære meg å være litt "slem"... Det er jo ikke sånn at jeg bare sir ja når han spør om vi skal finne på noe, til nå har jeg bare sagt at jeg er usannsynlig opptatt med skole og knapt har et sosialt liv utenom det (noe som er sant også) Anonymous poster hash: 38396...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå