Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg blir så skuffet når jeg ikke har fått snakket med kjæresten på en hel uke siden han har vært uten telefon, nå når han endelig har telefon og kan ringe så sier han at han er for sliten for å ringe meg. Men alikevell så kan han trene, henge med folk, feste osv..

Han er i forsvaret så vi har jo avstandsforhold noe som gjør alt mye tungere for meg. Jeg hadde jo håpet etter en uke uten noen samtaler at han skulle ønske å snakke litt med meg, føle et savn for å prate igjenn, spørre hvordan jeg har det og sånne ting..
Men alt jeg får i svar er: jeg gidder ikke snakke med deg fordi jeg er for sliten.

Føler meg aldeles ikke viktig for han lenger? er som jeg bare er der for han så er ikke noe viktig å snakke med meg... kanskje jeg er egoistisk, men jeg blir bare veldig skuffet..

Kan det være han har gått lei meg av en eller annen grunn?

Mvh TS! :)

Anonymous poster hash: 6cde0...9b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte sånn at jenter har lyst til å prate hele tiden og å være sammen hele tiden, mens gutter liker best å gjøre en ting om gangen.

Nå er han i militæret, og han har sikkert fått masse nye kamerater, og han er opptatt med de og med alt det sosiale de gjør.

De legger seg nok tidlig, rundt 22, siden de må opp kl.5-6 om morgenen. Dagene og timene går fort, og det skjer noe hele tiden. Da blir det lite tid til annet.

Ikke ta det personlig. Tenk på at han har det bra og har det gøy iallfall.

Men han kan vel ringe deg innimellom for det om?

Anonymous poster hash: 982d8...0c5
Gjest kinkylita
Skrevet

^ what she said.

Gutter liker å koble av på en annen måte enn hva jenter gjør.

Gjest kinkylita
Skrevet (endret)

Edit: dobbelpost.

Endret av kinkylita
Skrevet

Har de ingen telefonkiosker i militæret?

Anonymous poster hash: 56237...77c
Skrevet

Nå skrev han tilbake: Det må nu holde med at jeg skriver elsker deg på melding...
Men ikke gidder ringe deg..

Han mener det er nokk med kun å skrive en melding der det står Elsker deg..
Å det er alt, man burde jo når man har litt tid kunne ringe sin kjæreste.

Selvom han er i millitæret så har han fri helger.. det skader ikke ta en tlf til sin kjæreste da.. :s
men ja får bare holde meg til elsker deg da.... så får vi se :)

Anonymous poster hash: 6cde0...9b9
Skrevet

Om han har vært uten telefon, fordi han for eksempel har vært på denne berømmelige "Helvetesuka", kan jeg vel forstå at han er for sliten. Ut fra hvordan den er beskrevet for meg, er det en skikkelig tøff uke, og jeg kan gjerne skjønne at man rett og slett er for sliten til å orke en samtale med en noenlunde uthvilt person, som skal pludres med.

Litt forståelse må han da kunne forvente fra deg. Men neida, her er det bare for den stakkars utslitte fyren å sette i gang å dulle med deg, i stedet for å komme seg til hektene. I stedet for at du venter litt mer, og så får snakke med en som faktisk har ork til å prate med deg. Og jeg tipper at lysten til å snakke med deg, minker i takt med at du sutrer. Ingen ting er verre når man er sliten, enn sutring fra en som ikke får det som de vil.

Kan forstå at du er skuffet. Kan ikke forstå at det skulle koste deg så mye at du ikke sender melding til fyren om at han får hvile ut og få litt energi igjen, og så snakkes dere heller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...