AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg prøver å lage et dokument, og finner ikke ut hvordan jeg skal lage motstående sider. (Det betyr vel som en bok). Deretter skal jeg sette på sidetall nederst og ytterst på hver side. Da må jeg ta hensyn til h. og v. sider. Hvordan fikser man dette automatisk? (Er maaange sider, og slitsomt å ta det manuelt) Anonymous poster hash: ea34e...a8d
sofie777 Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg vet ikke svaret på det første og med forbehold om at det er lenge siden jeg brukte Word: Det finnes noe som heter "Sett inn..." og så "bunntekst" (eller lignende). Der kan man sette inn sidetallet. Det går ganske automatisk. (Det kan også være "Sett inn..." og "sidetall"). Det bør legge seg ytterst på siden automatisk om du ikke velger at det skal stå i midten.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Tusen takk for svar. Skal prøve det ut når jeg finner ut hvordan jeg skal lage motstående sider. (Ellers havner sidetallene på feil side på annenhvert ark). Puh..... ;-) Anonymous poster hash: ea34e...a8d
sofie777 Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil, går det automatisk når du setter printeren på dobbeltsidig. (Sjekk ved å prøveskrive et par sider). Ellers kan du unngå hele problemet med å ha sidetallet midt på siden.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil, går det automatisk når du setter printeren på dobbeltsidig. (Sjekk ved å prøveskrive et par sider). Ellers kan du unngå hele problemet med å ha sidetallet midt på siden. Det er en oppgave jeg skal levere på nettet, ikke skrive ut. I oppgaven sto det at sidetallet skulle stå ytterst på siden. (Bare for å gjøre det ekstra vanskelig for meg) Anonymous poster hash: ea34e...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå