AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Litt sånn småflaut å spørre om, men har noen peiling på hvilke utesteder i Oslo det pleier å vanke mange kjendiser? Anonymous poster hash: 61fd9...f3e
Hecubaa Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Lorry, La Belle Sole og Champagneria. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Litt sånn småflaut å spørre om, men har noen peiling på hvilke utesteder i Oslo det pleier å vanke mange kjendiser? Anonymous poster hash: 61fd9...f3e hvorfor vil du hvite det egentlig? Anonymous poster hash: 2e823...101 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 hvorfor vil du hvite det egentlig? Anonymous poster hash: 2e823...101 Bare sånn for fremtiden Hvit er en farge :-D Forsøk å skrive vite heller. Og jeg er ikke spydig, vil bare opplyse om det er vanskelig for deg Før noen sinna skrivenazier kommer og river hodet av deg. Anonymous poster hash: 8d05c...0c6 1
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Bare sånn for fremtiden Hvit er en farge :-D Forsøk å skrive vite heller. Og jeg er ikke spydig, vil bare opplyse om det er vanskelig for deg Før noen sinna skrivenazier kommer og river hodet av deg. Anonymous poster hash: 8d05c...0c6 Takes one to know one 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Bare sånn for fremtiden Hvit er en farge :-D Forsøk å skrive vite heller. Og jeg er ikke spydig, vil bare opplyse om det er vanskelig for deg Før noen sinna skrivenazier kommer og river hodet av deg. Anonymous poster hash: 8d05c...0c6 Haha, helt i orden. Jeg skrev faktisk vite først, men har ikke norsk autocorrect på tastature + dysteleksi, så da er det ikke alltid så greit Anonymous poster hash: 2e823...101
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Haha, helt i orden. Jeg skrev faktisk vite først, men har ikke norsk autocorrect på tastature + dysteleksi, så da er det ikke alltid så greit Anonymous poster hash: 2e823...101 Regnet med det var dysleksi Og jeg er ikke en nazi, forsøker bare å komme dem i forkjøpet, for de er så ufordragelige. Mulig de henger med kjendisene på Champangeria og diskuterer konsonanter, vokaler og orddelings feil Anonymous poster hash: 8d05c...0c6
belle_ Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Lorry, La Belle Sole og Champagneria. La belle er vel lagt ned? Forøvrig ikke sett kjendiser der, bare Paradise hotel deltakere, spørs hva man legger i kjendis. Ikke sett noen kjendiser på Champagneria heller, det er egentlig et veldig rolig og casual sted i forhold til mange av de andre stedene på Solli. Vil anbefale deg BAR Tjuvholmen, det er stedet hvor jeg har møtt på flest kjendiser, da snakker vi kjente forretningsmenn, glamourmodeller til Thomas og Harald fra senkveld. 2
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Regnet med det var dysleksi Og jeg er ikke en nazi, forsøker bare å komme dem i forkjøpet, for de er så ufordragelige. Mulig de henger med kjendisene på Champangeria og diskuterer konsonanter, vokaler og orddelings feil Anonymous poster hash: 8d05c...0c6 Hvordan kan du anta at noen har dysleksi kun ved å lese en setning? Du er jo like ille selv som må påpeke at AB skriver "vite" feil. Og, jeg er ikke nazi altså, ønsker bare å hjelpe hvis du synes det er vanskelig; det heter særskriving, ikke orddeling. Og du har klart å skrive orddelingsfeil, feil. Det er litt ironisk, synes du ikke? 5
Hecubaa Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Det var ikke lagt ned da jeg skreiv den posten i alle fall - og det kan jo hende at det vanker kjendiser på steder selv om du aldri har sett noen der
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 "kjendiser" på youngstorget. tror det kommer litt an på hvordan type "kjendis" du vil møte.. angst bar, blå, bastugata, internasjonalen, parkteateret er steder jeg har sett en del kjendiser. Anonymous poster hash: cd39e...853
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Spørs jo hvilke kjendiser. Lorry, Lompa og Theatercafeen frekventeres av mange gamle ringrever fra politikk og journalistikk, men det er kanskje ikke de du vil henge med. På BAR Tjuvholmen, La Belle Sole, No. 15 og slike steder så kan jeg tenke meg du møter mange av de yngre TV-trynene og glamourmodellene og fotballspillerne. Ikke min crowd, så jeg har ikke vært der så mye selv. Jeg går mye ut på løkka, og der ser jeg ofte kjendiser. Mer musikere, skuespillere og andre kunsteriske typer der. De spiser på Villa Paradiso og drikker på Parkteateret. På Youngstorget møter man også flere kjendiser, på Internasjonalen f.eks. Det er egentlig ganske ofte en kjendis der nesten uansett hvor man går ut. Er du veldig glad i kjendiser så anbefaler jeg å dra på premierefester (film, revy/standup, eller høst/vår-lansering til TV-kanalene), slippfester (musikk), galleriåpninger etc. Jeg er i mediebransjen, så har vært på en del av dem og der er det jo selvsagt kjendis-garanti. Det er ikke alltid man må ha en invitasjon heller, jeg har ofte blitt dratt med på ting av venner og ikke vært på noe gjesteliste. Band som slipper ny plate har jo ofte offentlig plateslipp-konsert, så der er det bare å kjøpe billett. Alle musikervennene deres er der, musikkmiljøet er lite. Det er generelt alltid en kjendis eller fem på konserter. Ofte kan man bare bullshitte seg inn på disse premierefestene for TV eller film også, så lenge det ikke er fri bar så er det ikke så nøye. Problemet med bransjefester er jo at de består av mingling hvor første spørsmål er "hvor jobber du da", så er du ikke i bransjen så må du løpe rundt og bullshitte hele festen. Bare si du jobber i teknikk i et eller annet relevant firma, ingen kjenner dem uansett. Ikke Oslo, men: For en real kjendiseksplosjon kan du dra på Gullruten i Bergen, der kan alle kjøpe billett. Du får ikke tettere kjendisfrekvens enn i andre etasje på Grieghallen etter prisutdelingen. Personlig synes jeg kjendisfester er ganske kjedelig, og å se en kjendis på et utested gir meg heller ikke så mye - jeg går ikke bort og prater med dem heller sånn ut av det blå. Men før jeg flyttet til Oslo og begynte å jobbe i en bransje hvor man ser kjendiser daglig så syntes jeg også det var ganske stas, så jeg skjønner greia Anonymous poster hash: 73a8e...d73 3
Wonders Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) må legge til om dere ser etter internationale stjerner er Etoile Bar på Grand hotel et must...og veldig koselig. Romslig. Endret 16. oktober 2013 av Wonders 1
Pene sko... Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) må legge til om dere ser etter internationale stjerner er Etoile Bar på Grand hotel et must...og veldig koselig. Romslig. Spiste lunsj der forleden. Må si jeg likte stedet veldig godt. Et fint lunsjsted. Absolutt et sted jeg kommer tilbake til, så takk for tipset. Endret 25. oktober 2013 av Pene sko... 1
waco Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Finnes det mennesker som liker kjendiser? Mennesker som har lyst til å henge med kjendiser fordi de er kjendiser? Forklar meg dette behovet med å henge rundt mennesker som er kjente? 1
Alvina Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 Finnes det mennesker som liker kjendiser? Mennesker som har lyst til å henge med kjendiser fordi de er kjendiser? Forklar meg dette behovet med å henge rundt mennesker som er kjente? Tror ts mente det som et tullespørsmål.
miaw Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Ser en del kjendiser på løkka. Aku aku, Cafe 33 og Fru Hagen er vel der jeg har spottet flest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå