AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg er "stram" (ikke "fit") men stor...er veldig kraftig, men har ikke fett som henger. Er fettet mitt samlet på innsiden på en måte? Har veldig "bollemage" den står ut, henger ikke. Har store lår, slanke legger, litt midje, stor rumpe, vanlige hofter og bollemage...ser helt forvridd ut... Er det noen spesiell trening som kan hjelpe? Og har kosthold noe å si? (så lenge jeg spiser mindre enn jeg bruker?) Anonymous poster hash: 3fc64...f20
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Kanskje noe av det er vann? Da blir man gjerne "stram" og oppblåst i kroppen. Anonymous poster hash: 9e367...46a
Supraspinatus Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Fett rundt organene, viceralt fett, kjennetegnes av den typiske "øl-magen". Å ha mye viceralt fett øker risikoen for en rekke av symptomene i metabolsk syndrom som diabetes(insulinresistens) og hjerte-/karsykdommer. Heldigvis er dette den typen fett som er lettest å miste da det er lettere å mobilisere som energi, enn f.eks. underhudsfett. Men det er samme opplegget som gjelder. Du ha kontroll på kostholdet ditt, og for helsens skyld bevege deg mer. Jeg mener kostholdet har alt å si. En går gjerne ned i vekt av å spise mindre enn man forbruker selv om man bare spiser blå m&m, men man kan vel knapt argumentere for at det er et sunt kosthold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå