AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Nettopp kjøpt meg noe som visstnok heter lanterne. Den ser ihvertfall slik ut, men er litt større da. Men jeg har et lite spm til dere som har slike i innkjørselen eller utenfor døren. Hvor ofte og vet hvilken anledning tenner dere i disse? På en helt vanlig kveld? Anonymous poster hash: 496f7...ec2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg elsker levende lys. Nå bor jeg i leilighet så sånn lyslykt er ikke aktuelt. Men skal definitiv ha det på trappen når jeg får eget hus. Tror det kanskje hadde blitt fredag og lørdag + spesielle anledninger som bursdag, middagsbesøk, påske, jul osv. Eller kanskje bare til de spesielle anledningene (slik som de jeg ramset opp). Helst skulle jeg tent de hver dag! MÅ ha levende lys inne hver kveld bortsett fra midt på sommeren. Anonymous poster hash: 70e9f...824
Chord Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Jeg er også glad i levende lys, men det blir som regel inne da.. Ute har jeg også en slik, men den blir liksom glemt litt bort i hverdagen. Det er vel egentlig bare i julen og på nyttårsaften det er tent, og kanskje en sjelden gang i blant når vi har middagsgjester og jeg kommer på det.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Synes ikke du trenger noen spesiell grunn for å tenne lys i den. Lys er koselig Anonymous poster hash: efdd5...e6d
Poeten Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Jeg har levende lys på balkongen i slike lykter. Mye kosligere det enn å bruke utelampen
Gjest Magdalene Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Tenner utelyktene kanskje 5 kvelder i uken. Syns det er så koselig
Gjest Conradine Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Jeg tenner min når vi skal ha gjester og dersom jeg kommer på det ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå