AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Nå er det like før printeren går rett ut av vinduet. Skiftet navn på nettverket. har sånn wifi tilkobling (har ikke kabel) . Nå får jeg ikke til å skrive ut. eller koble den til i det heletatt. lyser orange av wifi-lyset. Har søkt på nettet, men de forklarer sånn at ejg ikke skjønner. Noen som kan hjelpe meg?Må nok ha det inn med teskje. Skriveren er av type epson xp-202 og har en dell maskin. med windows. Anonymous poster hash: 8bb50...84f
Lutetium 71 Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Denne er da grei? Hvor stopper det opp, i tilfelle?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Det er på engelsk.Skjønner det ikke på norsk engang Anonymous poster hash: 8bb50...84f
Lutetium 71 Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Det er på engelsk.Skjønner det ikke på norsk engang Anonymous poster hash: 8bb50...84f Da får du nesten prøve å få tak i den lokale datanerden. Fremgangsmåten på linken der er egentlig ganske grei. Men for ordens skyld, brukerstøtten til Epson er ikke det beste jeg har sett.
FantasDick Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Det ser ut til at du kun trenger å koble printeren til nettverket med nytt navn samt legge inn nettverknøkkelen. Ut i fra forklaringen ser det ut til at du skal: - Slå på printeren - Velg "setup" på kontrollpanelet / ev. "home" "setup" og så "ok" - Velg høyre/venstre pil til du kommer fram til "network settings" og "ok" - Velg opp/ned pil til du kommer fram til "wireless LAN setup" og "ok" - Velg "setup wizard" - Velg SSID (nettveket) med det nye navnet du har valgt og "ok" - Tast inn nettverknøkkelen din (denne står på routeren din om du ikke har den tilgjengelig) og "ok" Nå skal den være tilkoblet nettverket ditt. Si fra om det ikke funker?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Det ser ut til at du kun trenger å koble printeren til nettverket med nytt navn samt legge inn nettverknøkkelen. Ut i fra forklaringen ser det ut til at du skal: - Slå på printeren - Velg "setup" på kontrollpanelet / ev. "home" "setup" og så "ok" - Velg høyre/venstre pil til du kommer fram til "network settings" og "ok" - Velg opp/ned pil til du kommer fram til "wireless LAN setup" og "ok" - Velg "setup wizard" - Velg SSID (nettveket) med det nye navnet du har valgt og "ok" - Tast inn nettverknøkkelen din (denne står på routeren din om du ikke har den tilgjengelig) og "ok" Nå skal den være tilkoblet nettverket ditt. Si fra om det ikke funker? her er mitt første problem. hvor finner det kontrollpanelet? Anonymous poster hash: 8bb50...84f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Du mener kansje det inne på dataen. Men skjønner ikke hvor jeg finner setup. Min pc er norsk. Anonymous poster hash: 8bb50...84f
FantasDick Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Du mener kansje det inne på dataen. Men skjønner ikke hvor jeg finner setup. Min pc er norsk. Anonymous poster hash: 8bb50...84f Hadde jeg ment kontrollpanelet på maskinen din hadde jeg skrevet det. Nei, på printern. Som Ann Christin sier, kontrollpanelet på printeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå