Gå til innhold

Decléor Aroma Cleanse Cleansing Milk

Catie'

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest utallige forumtråder og blogginnlegg der denne rensemelken blir rost opp i skyene, begynte jeg å bruke Decleor sin rensemelk i sommer. Jeg leste at den renset så godt og var så effektiv, men jeg må gjenta renseprosessen flere ganger for at bomullspaden ikke skal være farget av sminke. Jeg synes derfor ikke den er så veldig effektiv og får også inntrykk av at den ikke renser særlig grundig. I tillegg må jeg være litt hardhendt og det føler jeg sliter på huden min.

Hva er deres mening om denne? Har dere samme erfaringer som meg eller er dere fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel den gamle versjonen. Jeg har denne: http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-Cleanse-Essential-Cleansing-Milk-with-Neroli-Essential-Oil-200ml (hvordan får man linken til å "skjule seg" bak ord? Var en knapp for det før...)

Du merker ordet og så trykker du på billedsymbolet i verktøylinjen.

Dog, jeg har ikke prøvd den der, men den her liker jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde rense to ganger for å få fjernet sminken, trenger ikke være så hardhendt, gjerne bruke en ren svamp eller klut når du skal fjerne produktet.

Denne rensen er to-delt, det er meningen at du skal bruke http://www.blivakker.no/product/hudpleie/decleor-decleor/DEC0172/decleor-aroma-cleanse-essential-tonifying-lotion-200ml på bomullspads etterpå, for å få fjernet siste rest av rensen, ellers vil den ikke fungere optimalt.

Bruker du mye sminke (slik som meg), vil du ikke nødvendigvis få fjernet alt med visse renseprodukter. Kan godt anbefale Dermalogicas Pre-Cleanse, tilpasset alle hudtyper. Denne er oljebasert, og vil feste seg til alt av makeup (også øye og leppe). Du masserer den godt inn, og blander inn vann etterhvert for å løse den opp. Deretter kan du fortsette med Cleansing Milk og Lotion...

Er hudterapaut, og har jobbet med begge hudpleiemerkene (m.m.) :) Uansett burde du gå til en hudpleiesalong å få prøve produktene i behandling eller få en konsultasjon av en av de som jobber der, så er du sikker på at de er tilpasset nettopp din hud! Vil aldri satse på at noe er bra for deg, selv om mange her på kvinneguiden skryter av dem - kan godt hende du har behov for en helt annen type rens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...