Gå til innhold

Hvordan holder du deg i form?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppgi nåværende vekt,

Maten du spiser iløpet av en dag, og hvor mye du trener :)

Anonymous poster hash: 3a3ec...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekt ønsker jeg ikke å oppgi da jeg ikke føler den reflekterer hvordan jeg ser ut i det hele tatt:P

Til frokost spiser jeg to brødskiver med sunt pålegg og av og til et kokt egg. Drikker som regel vann.

Middag varierer veldig og er ingen kostholdsfreak her.. men prøver å få i meg grønnsaker til hver middag på en eller annen måte. Lunch består enten av grønnsaker og egg eller brødmat.

Tar evt en frukt til kvelds om jeg er litt småsulten.

Trente veldig lite for en stund siden men har mye tid om dagen og prøver derfor å få lagt inn ca 4 økter hver uke, med litt varierende tid hver gang. Da går det som regel i relativt lange joggeturer med noen styrkeøvelser etterpå. Når jeg ikke jogger benytter jeg meg av forskjellige treningsapper med styrke og kardio ettersom jeg ikke har økonomi til noe treningssenter nå:) Målet er å starte på treningssenter når økonomien er litt bedre. Har et mål om enda bedre kondis og få en litt strammere kropp. Bør da trene mer styrke etterhvert enn det jeg gjør nå:)

Foreløpig har jeg sett så vidt litt resultater på magen, den ser mer trent ut, og jeg har blitt litt tynnere i ansiktet og i skulderpartiet. Rumpa og hoftene har jeg enda men trener veldig mye knebøy;)

Har en kosedag i uka hvor jeg unner meg litt godt (hender det blir 1-2 :P)

Anonymous poster hash: fe7c0...a8f
Skrevet

Slank og definert.

Moderat lavkarbo.

Spiser 4 rugknekkebrød i hverdagene. Spiser kokossukker, honning, mørk sjokoalde i helgene. Utover det lever jeg typisk lavkarbo med mye rent kjøtt, fet fisk, egg, nøtter etc.

Jogging 6 dager i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...