Gå til innhold

Ville du tolket dette som en avvisning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Scenario: Vi møtes på byen og får en god tone. Du vil bli med meg hjem, men jeg sier at jeg vil heller møte deg igjen edru og bli bedre kjent. Ville du følt deg avvist eller blitt uinteressert og funnet en annen gutt å bli med den kvelden?

Anonymous poster hash: f9928...caf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tenkt at du var en ordentlig mann.

Anonymous poster hash: bd88f...042
  • Liker 6
Skrevet

Jeg hadde sett på deg som spesiell

Anonymous poster hash: 554ad...0ac
  • Liker 2
Skrevet

Ville tenkt at du var en ordentlig mann.

Anonymous poster hash: bd88f...042

Jeg hadde sett på deg som spesiell

Anonymous poster hash: 554ad...0ac

Snodig positiv respons med det første. :) Jeg regnet med at de fleste var mer interessert i et (engangs?)ligg ute på byen enn å gå hjem alene den kvelden.

Skrevet

Snodig positiv respons med det første. :) Jeg regnet med at de fleste var mer interessert i et (engangs?)ligg ute på byen enn å gå hjem alene den kvelden.

Jeg tror nok dette er veldig individuelt. Jeg for min del, blir ikke med noen hjem fra byen, så jeg hadde vært mer positiv til å avtale en date på et senere tidspunkt. Men, dersom jenta faktisk bare var ute etter en å være med hjem, og ikke var interessert i en date, så ville de jentene sikkert oppleve det som en avvisning. Men, det syns jeg ikke du skal tenke på, for de som opplever det som en avvisning er jo ikke de jentene som vil være med på date, og dermed blir de vel heller ikke så interessante for din del?

Anonymous poster hash: b6bb6...c9c

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok dette er veldig individuelt. Jeg for min del, blir ikke med noen hjem fra byen, så jeg hadde vært mer positiv til å avtale en date på et senere tidspunkt. Men, dersom jenta faktisk bare var ute etter en å være med hjem, og ikke var interessert i en date, så ville de jentene sikkert oppleve det som en avvisning. Men, det syns jeg ikke du skal tenke på, for de som opplever det som en avvisning er jo ikke de jentene som vil være med på date, og dermed blir de vel heller ikke så interessante for din del?

Anonymous poster hash: b6bb6...c9c

Nei, det er vel sant. Jeg har tatt med ei jente hjem én gang og fant ut at det ikke var noe for meg. Det føltes rart med sex med en jeg ikke var veldig glad i eller trygg på. Jeg fant også ut at jeg får problemer med å komme etter å ha drukket en del, så jeg ble bare stressa med det og klarte ikke å nyte situasjonen noe særlig. :flau: Så jeg tror det er best om det kommer en neste gang at jeg blir godt kjent og trygg på ei jente før jeg gjør noe mer, da i forholdsvis edru tilstand.

Skrevet

Hvis jenter er i det humøret så vil de bli dødelig fornærma og i stedet blitt med noen andre hjem.

• Liker 2
Skrevet

Scenario: Vi møtes på byen og får en god tone. Du vil bli med meg hjem, men jeg sier at jeg vil heller møte deg igjen edru og bli bedre kjent. Ville du følt deg avvist eller blitt uinteressert og funnet en annen gutt å bli med den kvelden?

Jeg hadde tatt det som veldig positivt dersom vi f.eks. hadde utveksla nummer, og faktisk snakket i edru tilstand.

Anonymous poster hash: b7bf6...e94

Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg ville ikke følt det som en avvisning. Heller tvert imot.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det ER jo en avvisning; man vil ha sex, men får det ikke.

Selv foretrekker jeg å hoppe til stadie to med en gang; å sørge for å treffes i edru tilstand. Å være med strangers hjem fra byen er ikke helt i min gate.

Skrevet

Jeg er en jente som ikke ville blitt med deg hjem, men heller ville møtes ved en annen anledning og bli kjent. Men jeg tror at for de jentene som vil være med hjem første kvelden, er det ganske ydmykende å få et slikt svar fra deg. En blanding av at hun kan føle seg litt "horete" fordi hun var den som kunne tenkt seg sex, og fornærmet over at hun du klarer å motstå hennes seksualitet. Det er en barnslig reaksjon, men jeg tror mange av dem vlle følt det. Så sats heller på de jentene som forventer å bli med hjem første kvelden. ;)

Anonymous poster hash: 5b996...d38
  • Liker 2
Skrevet

Rettelse:

Så sats heller på de jentene som ikke forventer å bli med hjem første kvelden. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at dersom jenten PRØVDE å få deg med hjem, men du sa nei - så følte hun seg nok avvist ja. Hun var tydeligvis på jakt etter noe moro den kvelden.

Var du derimot kjekk/spenennde nok, så kan det hende hun tenker seg om to ganger og vil begynne å date deg.

MEN - som sagt - i den situasjonen, så ble hun avvist.

• Liker 1
Skrevet

Det ER jo en avvisning; man vil ha sex, men får det ikke.

Men jeg tror at for de jentene som vil være med hjem første kvelden, er det ganske ydmykende å få et slikt svar fra deg. En blanding av at hun kan føle seg litt "horete" fordi hun var den som kunne tenkt seg sex, og fornærmet over at hun du klarer å motstå hennes seksualitet. Det er en barnslig reaksjon, men jeg tror mange av dem vlle følt det.

Jeg tenker at dersom jenten PRØVDE å få deg med hjem, men du sa nei - så følte hun seg nok avvist ja. Hun var tydeligvis på jakt etter noe moro den kvelden.

Var du derimot kjekk/spenennde nok, så kan det hende hun tenker seg om to ganger og vil begynne å date deg.

MEN - som sagt - i den situasjonen, så ble hun avvist.

Det er slik jeg "frykter" at hun skal føle. Det er jo synd hvis jeg liker henne, men jeg klarer ikke å ha sex rett etter å ha møtt hverandre og drukket uten å føle meg ukomfortabel. Jeg er ikke så kjekk og spennende, men hvis jeg har klart å ha med ei jente hjem før så kan jeg ikke være helt fortapt. Jeg har ikke noe i mot jenter som ligger med noen "med én gang", men det funker ikke for meg.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var en seriøs fyr som ikke bare var ute etter ett ligg.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Hvis du hadde bedt om tlf nr mitt og avtalt feks: Jeg ringer i morgen, hadde jeg ikke følt meg avvist, du hadde vokst i mine øyne. Hvis du ikke hadde avtalt noe, hadde jeg blitt flau, fordi jeg følte meg avvist.

Skrevet

Dette er jo individuelt.

Jeg er sjelden ute for å ha sex med "hvemsomhelst", så når jeg først møter en jeg har lyst på så er det ikke som om jeg hopper på neste om jeg får avslag. Lysten på et ONS kommer bare når jeg møter noen jeg får lyst på, og det er et stykke mellom dem. Så det skjer iallefall ikke.

På en annen side så er det noen ganger man blir litt hypp på en som man ser sannsynligvis ikke er den man kommer til å gifte seg med, men som man kunne hatt det festlig med bare for en kveld. Jeg kan noen ganger bli seksuelt tiltrukket av menn jeg ikke ser meg selv sammen med. Da er det helt uaktuelt å møtes i edru tilstand og ta en kaffe. Men det er jo forsåvidt greit nok for deg det, da får du luket ut damene som bare ville ha sex og ikke noe mer. Men ja, du mistet sjansen du hadde der og da og vil aldri møte henne igjen (noe som jo kunne skjedd om du hadde klart å knulle deg inn i hjertet hennes).

Dersom det er en mann jeg er interessert i på flere måter enn bare for seksuell kjemi, så synes jeg det å møtes i edru tilstand er en god idé faktisk. MEN man sitter nok alltid igjen med litt følelse av avvisning, for det er jo en avvisning. Hvordan "klarer" han å si nei til sex hvis han er veldig interessert i meg liksom? "He's just not that into you" er jo blitt en slager: vil han ikke bli med hjem fordi han har et tidlig møte eller blablabla, så er han bare rett og slett ikke interessert nok.

Eventuelt kan man begynne å lure på om han har en kjæreste som ligger og sover hjemme, veldig liten penis (unnskyld, jeg vet dette er en brannfakkel), too drunk to fuck (en fullstendig akseptabel grunn, men ikke alle som sier det rett frem) osv. Selv så avviser jeg ofte på den måten fordi jeg har mensen, ikke har shavet leggene, det ikke ser ut hjemme og så videre. Men mannfolk tar det alltid som blank avvisning når jeg foreslår og møtes en annen dag heller, og jeg tror nok mange kvinnfolk gjør det samme.

Samtidig så er det som sagt en god idé, når jeg våkner dagen derpå og han faktisk ringer og avtaler noe, så er jeg glad for at vi ikke begynte med et fylleknull.

Anonymous poster hash: 8296e...ba9
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har ikke så god erfaring med det der. Hvis hun er så direkte så tolker jeg det som hun er ute etter lek og morro.

Hvis du ikke er keen på sex så sier jo du bare nei, men du burde regne med at hun ikke svarer deg dagen etterpå.

Endret av .-L-.
Skrevet

Ja, alle som går ut på byen vil bare ha ons.

Eller ikke. Jeg hadde hvertfall tolket det som alt annet enn en avvisning, men siden det er så få av deg så hadde jeg mest sannsynlig tenkt at du avviser meg på en fin måte. Haha

Skrevet

Jeg har ikke så god erfaring med det der. Hvis hun er så direkte så tolker jeg det som hun er ute etter lek og morro.

Hvis du ikke er keen på sex så sier jo du bare nei, men du burde regne med at hun ikke svarer deg dagen etterpå.

Jeg er jo egentlig interessert i sex hvis jeg liker jenta, men har en dårlig erfaring med prestasjonsangst når jeg ikke er helt trygg og kjent med henne. Så jeg sier ikke nei fordi jeg ikke vil ha sex, men fordi jeg ikke vil gi et dårlig førsteinntrykk av hvordan jeg er i senga. Jeg klarer ikke å ha "lek og moro" så tidlig eller uten noe mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...