Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vår og det er sol!

For de av dere som er i et parforhold, som kjærester, samboer, gift eller litt mer tilfeldig. Når sa du sist "jeg elsker deg" til partneren din?

Joda, h*n vet det sikkert, men er det ikke godt å høre det da?

Dgens oppfordring er altså: Elsker du noen, så fortell dem det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Sier det hver eneste dag både til min kjære og til mine barn. :wink:

Gjest Malama
Skrevet

Sist? Jeg sa det flere ganger før jeg gikk på jobb i dag, og skrev det nok i mailen jeg sendte ham for en halvtime siden.

Jeg sier det mange ganger hver dag, og det gjør han også, og vi liker å si, og å høre, det :-)

Skrevet

Vi sier det til hverandre flere ganger om dagen.

Gjest gjest1
Skrevet

I en mail for en halvtime siden.... love you always....

Det er natta der hvor han er nå, og han går av jobb omtrent akkurat nå, og kanskje sjekker han mailen før han legger seg....

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

I dag tidlig. Og i går kveld. Flere ganger. Og midt på dagen i går. Flere ganger.

Flinke til det, vi :)

Skrevet

I dag tidlig når han skulle på jobb,sier det flere ganger om dagen og det gjør han og.Jeg vet at han vet det,men det er godt å høre det og

Skrevet

Det blir sagt flere ganger om dagen! Sist var nok i går kveld..

Gjest gjest1
Skrevet

Fortel han at eg elskar han, opptil fleire gonger om dagen. Han har ikkje stått opp enno, men trur eg skal gå inn og legge meg inntil han, og elske han litt når han vaknar... ;)

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Persille
Skrevet

I går kveld.

(Var så trøtt i dag at jeg ikke sa noen ting før han gikk halv 7)

Skrevet

Det sier jeg minst en gang om dagen - hver dag! :wink:

Skrevet

For et par timer siden i en mail... sier det til hverandre flere ganger hver dag.

Skrevet

Vi sier "jeg elsker deg" til hverandre MANGE ganger pr dag!!!

Til sønnen min sier jeg hver dag: "Glad i deg"!

:hjerte::hjerte::hjerte:

Skrevet

Jøss. Er det så vanlig å si de ordene så hyppig altså?

Det ordet sitter laangt inne hos meg, og kun to menn har hørt meg si det.

Men når jeg først sier det, eller noen sier det til meg, så er det en intens opplevelse.

"Jeg er glad i deg" sier jeg langt hyppigere, men har nok aldri sagt det daglig til andre enn barna mine. (Som også får høre at jeg elsker dem titt og ofte. Men da måtte jeg trene først. :oops: ) Enkelte ord er vanskelige å si, men da blir de desto mer betydningsfulle når man først sier dem.

Det har vel noe med generasjoner å gjøre. Den oppvoksende slekt bruker nok det ordet, ("elske") støtt og stadig, men jeg har f.eks. aldri hørt noen av foreldrene mine si det. Jeg har også vært i maange bryllup, uten at noen har kommet med slike kraftige uttrykk i talene sine.

Gjest Ethereal
Skrevet

Vi har siden begynnelsen av året hatt et avstandsforhold, i hvert vårt land. Derfor er det ekstra viktig å vise at man elsker hverandre, så det blir uttrykt både titt og ofte, pr. telefon, sms og mail.

Skrevet
Jøss. Er det så vanlig å si de ordene så hyppig altså?

Det ordet sitter laangt inne hos meg, og kun to menn har hørt meg si det.

Men når jeg først sier det, eller noen sier det til meg, så er det en intens opplevelse.

"Jeg er glad i deg" sier jeg langt hyppigere, men har nok aldri sagt det daglig til andre enn barna mine. (Som også får høre at jeg elsker dem titt og ofte. Men da måtte jeg trene først. :oops: ) Enkelte ord er vanskelige å si, men da blir de desto mer betydningsfulle når man først sier dem.

Det har vel noe med generasjoner å gjøre. Den oppvoksende slekt bruker nok det ordet, ("elske") støtt og stadig, men jeg har f.eks. aldri hørt noen av foreldrene mine si det. Jeg har også vært i maange bryllup, uten at noen har kommet med slike kraftige uttrykk i talene sine.

Eneste mannen jeg har sagt "jeg elsker deg" til, er min nåværende! Har ellers hatt flere kjærester, samt 2 andre samboerskap uten å si disse ordene! Rett og slett fordi disse ordene betyr veldig mye for meg, og det skal føles naturlig å rett og si dem!

Gjest Anonymous
Skrevet

Minst en gang pr dag til både sambo og barnet som himmler med øynene og sier: " Jeg veeeeeeeeeeeeeeet det :roll: " :ler:

Skrevet

Jeg sier det flere ganger per dag til min kjære og får høre det like mange ganger. Har ikke råd til å spare på de ordene når jeg føler det så sterkt.

Jeg sier også "glad i deg" til venner, familie og kjæledyr stadig vekk. Jeg vil at alle som betyr mye for meg skal vite det. Livet er for kort til å knusle med følelser.

Det "Kvinnen i hans liv" snakket om vedrørende oppvoksende slekt og ikke foreldre stemmer ikke for min del, Mamma og stepappa kosesnakker med hverandre, snakker babyspråk, har kallenavn på hverandre og sier høylytt at de elsker hverandre hele tiden. De har vært gift i 17 år og vært sammen enda lenger så de er ikke akkurat nyetablert.

Jeg tror det har med hvor ofte en er vant med å høre slikt i oppveksten, jeg... I allefall stemmer det med min erfaring.

Skrevet

For 5 minutter siden på Messenger :)

Og han er den eneste jeg noensinne har sagt det til, og det hang langt inne for meg! Nå sier vi det flere ganger daglig til hverandre. Fikk også høre det i natt da han våkna klokka 4 og ville kose... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...