Gå til innhold

#No makeup (bildetråd)

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hei jenter (og gutter)!

Inspirert av en annen tråd som handler om hvorvidt man føler seg attraktiv uten sminke tenkte jeg å sette opp en tråd med bilder av hvordan man ser ut uten sminke. Selv om jeg er veldig glad i sminke synes jeg det er veldig synd at det er så mye press på kvinner når det gjelder skjønnhet - vi "må" liksom se ut en viss måte, ellers er vi ikke attraktive.

Jeg skulle ønske flere kvinner var komfortable med å gå uten sminke, og jeg begynner vel med meg selv da. Jeg går med sminke så godt som hver dag, uansett om jeg bare skal på skolen den dagen. Jeg føler meg litt ukomfortabel uten sminke, jeg merker det på selvtilliten og føler meg som en grå mus, rett og slett. Det er utrolig hva litt foundation og maskara kan gjøre for hvordan man føler seg. Men min teori er at man egentlig ikke ser så ille ut som man tenker selv. Derfor tenkte jeg vi kunne ha en positiv tråd hvor vi forhåpentligvis kan støtte hverandre og få hverandre til å innse at man ikke alltid trenger masse sminke, og at man er ganske fin fra naturens side også. Selvfølgelig er det skummelt å laste opp bilde av seg selv uten sminke på internett, men jaja - det går jo an å slette det igjen etter en liten stund.

Så jeg går først jeg - har vært på stranda idag og badet i saltvann, så derfor har jeg litt krøller i håret men jeg har ikke gjort noe med utseendet bortsett fra det. Bortsett fra å ta på meg et smil da - den beste accessoryen man kan ha i min mening :)

post-32667-0-39851400-1379699882_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter (og gutter)!

Inspirert av en annen tråd som handler om hvorvidt man føler seg attraktiv uten sminke tenkte jeg å sette opp en tråd med bilder av hvordan man ser ut uten sminke. Selv om jeg er veldig glad i sminke synes jeg det er veldig synd at det er så mye press på kvinner når det gjelder skjønnhet - vi "må" liksom se ut en viss måte, ellers er vi ikke attraktive.

Jeg skulle ønske flere kvinner var komfortable med å gå uten sminke, og jeg begynner vel med meg selv da. Jeg går med sminke så godt som hver dag, uansett om jeg bare skal på skolen den dagen. Jeg føler meg litt ukomfortabel uten sminke, jeg merker det på selvtilliten og føler meg som en grå mus, rett og slett. Det er utrolig hva litt foundation og maskara kan gjøre for hvordan man føler seg. Men min teori er at man egentlig ikke ser så ille ut som man tenker selv. Derfor tenkte jeg vi kunne ha en positiv tråd hvor vi forhåpentligvis kan støtte hverandre og få hverandre til å innse at man ikke alltid trenger masse sminke, og at man er ganske fin fra naturens side også. Selvfølgelig er det skummelt å laste opp bilde av seg selv uten sminke på internett, men jaja - det går jo an å slette det igjen etter en liten stund.

Så jeg går først jeg - har vært på stranda idag og badet i saltvann, så derfor har jeg litt krøller i håret men jeg har ikke gjort noe med utseendet bortsett fra det. Bortsett fra å ta på meg et smil da - den beste accessoryen man kan ha i min mening :)

tror det blir med det ene bildet i tråden, med mindre noen vil se den flotte kvisen (naturlige! Mmmm) jeg har i pannen akkurat nå :) !

Anonymous poster hash: 06e4a...6af

• Liker 1
Skrevet

Så vakker du er uten sminke. Du behøver da ikke sminke, syns jeg. :)

Anonymous poster hash: c110f...a8e
  • Liker 6
Skrevet

Du er nydelig uten sminke!! :)

Anonymous poster hash: 47e44...049
  • Liker 5
Skrevet

Here goes!

048.jpg

Jeg har nettopp vaska trynet her, så ser litt mer "dratt" ut rundt øynene enn normalt, men... Begynner å bli gammel, så rynkene kommer vel. :ler:

• Liker 14
Skrevet

Here goes!

048.jpg

Jeg har nettopp vaska trynet her, så ser litt mer "dratt" ut rundt øynene enn normalt, men... Begynner å bli gammel, så rynkene kommer vel. :ler:

Gammel? Hvor gammel er du egentlig? Ser ut som du er i begynnelsen av 20-åra, og du har da absolutt ikke rynker.

Du er veldig pen naturlig :)

Anonymous poster hash: 49535...041

Skrevet

Dette er en mye bedre tråd enn de andre bildetrådene.

• Liker 10
Skrevet

Here goes!

048.jpg

Fin! Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: fb0d8...d24

Gjest Wanderlust
Skrevet

Så fine dere er!

Helt enig med deg TS. Jeg går aldri ut døren uten i alle fall maskara med mindre det er for et kort besøk på butikken. Det er jo i grunn trist.

Da jeg reiste litt i år og fikk mye sol på kroppen merket jeg at jeg brukte mindre og mindre sminke, helt til jeg stoppet helt. Da fikk jeg så fin glød i ansiktet og jevnere farge og følte ikke at jeg trengte det like mye.

• Liker 2
Skrevet

Gammel? Hvor gammel er du egentlig? Ser ut som du er i begynnelsen av 20-åra, og du har da absolutt ikke rynker.

Du er veldig pen naturlig :)

Anonymous poster hash: 49535...041

Jeg er 27. Ok, rynker er kanskje litt å ta i, men det kalles vel "linjer". Takk, btw! :)

Fin! Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: fb0d8...d24

Tyvm! :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

tror det blir med det ene bildet i tråden, med mindre noen vil se den flotte kvisen (naturlige! Mmmm) jeg har i pannen akkurat nå :) !

Anonymous poster hash: 06e4a...6af

Vi bryr oss vel ikke om en liten kvise, du er sikkert kjempefin uansett :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Så vakker du er uten sminke. Du behøver da ikke sminke, syns jeg. :)

Anonymous poster hash: c110f...a8e

Takk, det er veldig snilt av deg å si. Jeg jobber med å ikke bruke sminke så mye :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Du er nydelig uten sminke!! :)

Takk skal du ha, så koselig av deg å si! :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Here goes!

048.jpg

Så fin du er!! Du trenger jo iallfall ingen sminke. Så fin hud du har!

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Så fine dere er!

Helt enig med deg TS. Jeg går aldri ut døren uten i alle fall maskara med mindre det er for et kort besøk på butikken. Det er jo i grunn trist.

Da jeg reiste litt i år og fikk mye sol på kroppen merket jeg at jeg brukte mindre og mindre sminke, helt til jeg stoppet helt. Da fikk jeg så fin glød i ansiktet og jevnere farge og følte ikke at jeg trengte det like mye.

Jeg er helt enig ang sol på kroppen - jeg pleier alltid å bruke mye mindre sminke på sommeren når jeg får mer sol på meg - hudfargen jevnes liksom ut og man får finere hud. Trist at det ikke kan være sommer året rundt, haha.

Skrevet (endret)

*bortæ*

Her er da meg uten sminke.

Jeg er egentlig helt avhengig av å stelle brynene og jevne ut huden litt med foundation om jeg skal blant mye folk og vil føle meg litt mer vel. Kan godt drope mascara.

Men om jeg bare skal på butikken, trening eller noe lignende så kan jeg godt gå helt uten sminke.

Endret av AloeVera
  • Liker 6
Skrevet

Modige dere er som tørr å legge ut bilder uten sminke :)

Synes ikke jeg ser helt jævlig ut uten sminke, har ganske pen hud men er ikke spesielt brun i ansiktet (bruker selvbruning men vasker jo ansiktet så mye at den smitter av i løpet av en dag), så er ikke krise om jeg går uten. Sliter en del med å sove, så har alltid blå ringer under øynene og da ser jeg jo kronisk sliten ut, så foretrekker å ha på meg sminke.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

attachicon.gifnullsminke.jpg

Her er da meg uten sminke.

Jeg er egentlig helt avhengig av å stelle brynene og jevne ut huden litt med foundation om jeg skal blant mye folk og vil føle meg litt mer vel. Kan godt drope mascara.

Men om jeg bare skal på butikken, trening eller noe lignende så kan jeg godt gå helt uten sminke.

Så fin du er! Jeg liker brynene dine veldig godt - mine er så lyse, synes det er litt kjipt. Mørkere øyenbryn ser mye bedre ut synes jeg :)

Skrevet (endret)

Slenger meg på her, men en 50/50 ! :) så stort bildet ble : o

*svooosj*

Endret av missdior
  • Liker 1
Skrevet

Slenger meg på her, men en 50/50 ! :) så stort bildet ble : o

Du er penere uten all den eyelineren.... Seriøst!! Kjempesøtt ansikt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...