Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest blondie19
Skrevet

Hei!

For ikke mangen dagene siden fant jeg ut at jeg skulle til frisøren å stripe håret mitt forskjellige brun farger, fra før av var jeg platina blond.

Nå angrer jeg kraftig, håret som skulle vært blondt og brunt er nå grått og brunt.

Er dette noe som vil forsvinne litt eller vil det fortsette å være grått til jeg eventuelt farger det? noen som har erfaring og vet?

Er helt råd vill over dette.

Håper noen kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd lignende, bare at jeg fikk grønnlig hår. Det så helt grusomt ut. Frisøren hadde gjort en feil, og tatt en kald farge isteden for en varm farge med rødepigmenter. Det hele endte med at jeg måtte bleke hele håret mit, og håret mitt ble ødelagt. Siden det bare er striper hos deg så er det sikkert enklere å fikse, gå til frisøren din og klag! :)

Anonymous poster hash: 398f3...f2e
Skrevet

Hei!

For ikke mangen dagene siden fant jeg ut at jeg skulle til frisøren å stripe håret mitt forskjellige brun farger, fra før av var jeg platina blond.

Nå angrer jeg kraftig, håret som skulle vært blondt og brunt er nå grått og brunt.

Er dette noe som vil forsvinne litt eller vil det fortsette å være grått til jeg eventuelt farger det? noen som har erfaring og vet?

Er helt råd vill over dette.

Håper noen kan svare meg.

Hei, det har jeg også opplevd.

Hvis du vil kan du prøve min metode før du eventuelt bleker det på nytt.

Jeg strippet den mørke fargen selv.

Blandet saft fra 1 sitron med sjampo, puttet hele blandingen i tørt hår, dekket med plastfolie og håndkle (det bør bli varmt i under plastfolien, hårføner hjelper) og satt slik i et par timer mens jeg så på tv. Ca 3 ganger. Etter det ble håret myyyyyye lysere, jeg vil tippe at 60% av fargen forsvant og alle de grå tonene. Jeg ble mørkeblond, men ikke grå. Naturlig. Jeg kunne leve med den nye fargen og puttet litt highlights i det senere og det behøvdes mindre bleking enn hvis jeg hadde bleket den opprinnelige mørke fargen. Husk å kure. Håret blir tørt av sitron, men ikke ødelagt. Mulig du bare trenger 1 gang for å få vekk de grå tonene, hvis du vil beholde det brune (jeg ville ikke det, derfor 3 ganger)

Anonymous poster hash: c4571...1aa

Skrevet

De fleste jeg kjenner som har farget veldig lyst hår, får tilbake den blonde fargen etter en liten stund. Kanskje du bare burde la håret hvile noen uker, så vaskes fargen ut av seg selv?

Anonymous poster hash: 23d6f...1e2
Skrevet

Gå til frisøren og klag! Trenger jo ikke være sur, men si i fra at du ville ha brunt og ikke grått. Det er jo fullt forståelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...