Gå til innhold

Får ikke tak i venninne - skal jeg gjøre noe eller la være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag sendte jeg en melding til en venninne for å spørre om vi skulle finne på noe idag. Hun svarte ikke på den, og når det hadde gått nesten 1 time ringte jeg, men hun tok ikke mobilen.

Nå er det snart 1 time siden jeg ringte og 2 timer siden jeg sendte melding ... syns det er rart hun ikke svarer om hun kan eller ikke ... for hun pleier å svare ganske fort.

Skal jeg bare ta det som et nei, eller skal jeg prøve å ringe igjen?

Vet hun var ferdig på jobb da jeg sendte melding, så ...
Tenker også på om det kan ha skjedd noe, så da hadde det vært fint med et svar så jeg vet alt er i orden?

Hun er singel og bor alene.

Anonymous poster hash: 29068...bc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Respekterer du henne ?

Anonymous poster hash: 391f3...acb
Skrevet

Synes du burde vente litt med og bli mega bekymret, men kommer jo an på magefølelsen. Er jo selvfølgelig umulig og vite hva som kan ha skjedd, så om du føler noe er galt kan du jo kanskje dra hjem til henne og sjekke eller noe lignende, men så må du tenke på at det kan være at det ikke har skjedd noe også.

kan jo være hun ikke har tilgang til tlf sin nå? eller evt. har den på lydløs og glemt og sjekke

Anonymous poster hash: 0f9e5...5de
Skrevet

Forresten, skader ikke og ringe! Bare ring i vei så mye du føler for det, om det ikke passer for henne sender hun vel evt. melding eller tar opptatt på tlf.

• Liker 1
Gjest småhjerte
Skrevet

Du har bare ventet tilsammen litt over 2 timer. Forstår at du muligens blir litt bekymret siden hun tydeligvis svarer fortere ellers. Men det kan jo være utrolig mange ting som gjør at hun ikke svarer. Kanskje hun er hos frisøren, hos tannlegen, glemte telefonen hjemme - men skulle ikke hjem rett etter jobb, glemt den i bilen mens hun handler, er å trener osv.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kanskje hun sover. Du ser spøkelser ved høylys dag. Er det naturlig at hun ville ringe til deg (først) hvis det skulle være noe i veien?

Endret av Arabella
Skrevet

Skriv en melding der du forteller at du er bekymret, og ber henne om å ta kontakt, i steden for å ringe mange ganger.

Skrevet

Respekterer du henne ?

Anonymous poster hash: 391f3...acb

Hva mene du?

• Liker 1
Skrevet

Det har gått 2 timer: Det er jo ingenting! Kanskje hun sover etter jobb?

Anonymous poster hash: 39c3d...4d3
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje hun sover. Du ser spøkelser ved høylys dag. Er det naturlig at hun ville ringe til deg (først) hvis det skulle være noe i veien?

Man kan aldri være sikker. Det viser både igrid og Anja sakene.

Hvis ts har en dårlig magefølelse på dette synes jeg hun skal fortsette å ringe. Kanskje dra innom venninden hvis det er mulig.

Anonymous poster hash: 57e75...986

• Liker 2
Skrevet

Jeg sendte melding når hun var ferdig på jobb, så da ville hun ha sett den...

Jeg tenker jo at hun kan ha glemt mobilen hjemme.

Jeg tenker også at hun kanskje er sliten og dro rett hjem for å sove, eventuelt er hun med noen andre, men da kunne hun jo skrevet at hun ikke orker eller er opptatt...

Jeg har bare sendt en melding og ringt en gang, for jeg tenker jo at hun tar kontakt når hun ser at jeg har prøvd å få kontakt.

Eneste er om det har skjedd noe ...

Det er ingen grunn til at jeg skal tro at det har skjedd noe, men siden hun bor alene og må gå alene hjem, og jeg vet at hun var på noe greier igår kveld, så ble jeg redd for at det hadde skjedd noe...

Skrevet

Skriv en melding der du forteller at du er bekymret, og ber henne om å ta kontakt, i steden for å ringe mange ganger.

Ja, jeg kan skrive en melding ... hmm ... det kan hende hun ikke har penger på kortet. For jeg kom plutselig på at hun har kontantkort!

Kanskje jeg burde ringe igjen?

Skrevet

Evt. ringe jobben/andre og høre om noen har sett henne idag?

men du kan bare prøve og ringe :)

Om en venninne av meg ikke hadde tatt tlf når jeg ringte og jeg var bekymret ville jeg bare ringt til hun hadde tatt den.

Skrevet

Ja, jeg kan skrive en melding ... hmm ... det kan hende hun ikke har penger på kortet. For jeg kom plutselig på at hun har kontantkort!

Kanskje jeg burde ringe igjen?

Da er det nok lurt at du ringer med jevne mellomrom.

Skrevet

Evt ta kontakt med hennes mor/ søsken, og hør om de har snakket med henne nylig?

Skrevet

Evt ta kontakt med hennes mor/ søsken, og hør om de har snakket med henne nylig?

Ærlig talt da, dere blir mer og mer hysteriske, jo. Ring politiet og be dem sende ut etterlysning med det samme dere er i farten. Jeg bor også alene. Skulle noen sette i gang et omfattende apparat, ringe hit og dit, kontakte foreldre og søsken, fordi jeg ikke svarte på første pling eller melding, ville jeg følt meg som overvåket av KGB.

• Liker 7
Skrevet

Jeg sendte melding når hun var ferdig på jobb, så da ville hun ha sett den...

Jeg tenker jo at hun kan ha glemt mobilen hjemme.

Jeg tenker også at hun kanskje er sliten og dro rett hjem for å sove, eventuelt er hun med noen andre, men da kunne hun jo skrevet at hun ikke orker eller er opptatt...

Jeg har bare sendt en melding og ringt en gang, for jeg tenker jo at hun tar kontakt når hun ser at jeg har prøvd å få kontakt.

Eneste er om det har skjedd noe ...

Det er ingen grunn til at jeg skal tro at det har skjedd noe, men siden hun bor alene og må gå alene hjem, og jeg vet at hun var på noe greier igår kveld, så ble jeg redd for at det hadde skjedd noe...

Bruker dere å meldes daglig, alltid? I såfall forstår jeg din bekymring.

Mest sannsynlig er hun opptatt med noe.

Skrevet

Jeg ringte igjen nå, og da tok hun mobilen.

Hun fortalte at hun hadde hadde hatt telefonen på lydløs og at hun skulle forskjellige ærender før hun skulle hjem, så da så hun ikke på mobilen før hun satt på bussen hjem.

Hun sa at hun ikke fikk tid å svare da hun satt på bussen, siden det var så mye folk og hun hadde så mye i hendene, så da hun kom hjem glemte hun det og begynte å rydde og vaske.

Så da jeg ringte nå, så tok hun telefonen.

Det var godt at det ikke var noe galt, så ikveld skal vi kose oss med god mat og drikke. :)

• Liker 2
Skrevet

Bruker dere å meldes daglig, alltid? I såfall forstår jeg din bekymring.

Mest sannsynlig er hun opptatt med noe.

Nei, vi meldes bare om vi skal spørre om noe eller finne på noe.

Skrevet

Jeg ringte igjen nå, og da tok hun mobilen.

Hun fortalte at hun hadde hadde hatt telefonen på lydløs og at hun skulle forskjellige ærender før hun skulle hjem, så da så hun ikke på mobilen før hun satt på bussen hjem.

Hun sa at hun ikke fikk tid å svare da hun satt på bussen, siden det var så mye folk og hun hadde så mye i hendene, så da hun kom hjem glemte hun det og begynte å rydde og vaske.

Så da jeg ringte nå, så tok hun telefonen.

Det var godt at det ikke var noe galt, så ikveld skal vi kose oss med god mat og drikke. :)

Bra! :)

Kos dere! :):spise: :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...