AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg var på matbutikken i stad, og da jeg var et par meter fra inngangsdøra kom det gående en mann ut. Han så på meg og tråkket skjevt på en kant og fikk tydeligvis veldig vondt. Han sa høyt au!, og okket og stønnet. Jeg ble stående og se på han, for det føltes ut som om det var min skyld, og jeg kunne ikke bare gå inn når han hadde det så vondt. Jeg spurte om det gikk bra og han sa, jada, jada, og haltet videre. Gikk inn i butikken med dårlig samvittighet, og sitter her nå og gråter ... Anonymous poster hash: c680a...ec0
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Det er ikke ditt ansvar at han ikke så seg for
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 En mann slo seg litt fordi han ikke så seg for, og han sa selv at det gikk fint. Skjønner virkelig ikke hvorfor du skulle gråte av den grunn.Anonymous poster hash: 06811...6bb 15
Bjørn88 Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Huff kvinnfolk, du er tydeligvis så pen at han glemte å se seg for
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Du har tydeligvis sjokkfaktor nok til at han faller, og skremme han opp igjen. Halloween er i slutten av neste måned veit du? Anonymous poster hash: 94e4c...468 3
Sweet77 Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg var på matbutikken i stad, og da jeg var et par meter fra inngangsdøra kom det gående en mann ut. Han så på meg og tråkket skjevt på en kant og fikk tydeligvis veldig vondt. Han sa høyt au!, og okket og stønnet. Jeg ble stående og se på han, for det føltes ut som om det var min skyld, og jeg kunne ikke bare gå inn når han hadde det så vondt. Jeg spurte om det gikk bra og han sa, jada, jada, og haltet videre. Gikk inn i butikken med dårlig samvittighet, og sitter her nå og gråter ... Anonymous poster hash: c680a...ec0 Nettopp. Og derfor er det at kvinner skal bruke Hijab. Eller niqab helst. Da er mannfolkene heeelt trygge. Endret 20. september 2013 av Flair 3
Gjest navnelapp Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Jeg var på matbutikken i stad, og da jeg var et par meter fra inngangsdøra kom det gående en mann ut. Han så på meg og tråkket skjevt på en kant og fikk tydeligvis veldig vondt. Han sa høyt au!, og okket og stønnet. Jeg ble stående og se på han, for det føltes ut som om det var min skyld, og jeg kunne ikke bare gå inn når han hadde det så vondt. Jeg spurte om det gikk bra og han sa, jada, jada, og haltet videre. Gikk inn i butikken med dårlig samvittighet, og sitter her nå og gråter ... Anonymous poster hash: c680a...ec0 Eg trur nok du skal jobbe litt med å bli mindre sensitiv. Og samtidig, ikkje tenk at du er sentrum for alt som skjer. Dei to tinga heng underleg nok ofte saman. 7
Gjest Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Du trenger å jobbe med selvfølelsen din, og innstallere et "filter" så du ikke tar sånne bagateller innover deg. 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Det er ikke din feil og du har ingen som helst ansvar for at menn klarer å gå. En gang stirret en syklende mann på meg istedet for veien, og endte opp med å kjøre inn i en parkert bil. Han datt og slo seg, og jeg hørte også et "au!". Ikke mitt problem - han fikk som fortjent, tenkte jeg og gikk rolig til mitt ærend Anonymous poster hash: bc41c...de6 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Det er ikke din feil og du har ingen som helst ansvar for at menn klarer å gå. Anonymous poster hash: bc41c...de6 Amen! Anonymous poster hash: f27ae...59a
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Det er ikke din feil og du har ingen som helst ansvar for at menn klarer å gå. En gang stirret en syklende mann på meg istedet for veien, og endte opp med å kjøre inn i en parkert bil. Han datt og slo seg, og jeg hørte også et "au!". Ikke mitt problem - han fikk som fortjent, tenkte jeg og gikk rolig til mitt ærend Anonymous poster hash: bc41c...de6 Hva mener du med at han fikk som fortjent? Gjorde han noe galt når han så på deg, altså en kvinne som han kanskje syntes var vakker?
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Du sitter og gråter? Jøss, følsom person, du. Hvis en jente er pen pleier jeg som regel å beherske meg og gå normalt. Men han ble vel betatt. Ikke din feil, det er vel han sin feil som ikke takler skjønnheter?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Lol Anonymous poster hash: cdc1e...80b 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Du er altfor følsom. Anonymous poster hash: f879a...94d
Singha Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Ja, det er din feil. Men siden du er pen nok til at han så på deg så kan du heldigvis gjøre det godt ved å gi han et trøsteligg. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 jøssenavn.. Jeg kan godt se på en person uten at vedkommende er pen, og jeg kan snuble uten at grunnen er at en person er sååå flott. Hjelpes, så innbilske enkelte er.
Gjest Ozelot Skrevet 21. september 2013 #18 Skrevet 21. september 2013 Hvorfor lage så mye drama ut av det?
Gjest Kaffelattn Skrevet 21. september 2013 #19 Skrevet 21. september 2013 Du trenger å jobbe med selvfølelsen din, og innstallere et "filter" så du ikke tar sånne bagateller innover deg. Jeg tolker det slik at TS er sensitiv overfor sine omgivelser. Det er en veldig fin egenskap og den bør du ta vare på, TS! :-) Sensitivitet er en undervurdert egenskap som kan utvikles videre i privatliv og arbeidsliv. Jeg har inntrykk av at det generelt sett er for lite sensitivitet blant folk. Mange er uhøflige og ufine i situasjoner det ikke er nødvendig. Dette har ingenting med selvfølelse å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #20 Skrevet 21. september 2013 Har du mensen kanskje? Da kan man lett reagere sånn. Anonymous poster hash: aebac...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå