Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er i ett forhold (9år) vi har et gårdbruk med hester og andre dyr, e de siste 3 årene har jeg ikke hadd noe særlig følelser for kjæresten min. men han har følelser for meg. har flere perioder lyst til å flytte men med hus og hester er det ikke bare å flytte ut. For noen uker siden traff jeg en kar på byen han skrev til meg på facebook dagen etter. vi har i det siste flørtet på snapchat og jeg bynner å falle for han. hva bør man gjøre flytte fra kjeresten for å kansje bli lykkelig eller forsett og leve det kjedelige a4 livet der man har sex kunn før å ha det og sier gla i deg bare for å si det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er i ett forhold (9år) vi har et gårdbruk med hester og andre dyr, e de siste 3 årene har jeg ikke hadd noe særlig følelser for kjæresten min. men han har følelser for meg. har flere perioder lyst til å flytte men med hus og hester er det ikke bare å flytte ut. For noen uker siden traff jeg en kar på byen han skrev til meg på facebook dagen etter. vi har i det siste flørtet på snapchat og jeg bynner å falle for han. hva bør man gjøre flytte fra kjeresten for å kansje bli lykkelig eller forsett og leve det kjedelige a4 livet der man har sex kunn før å ha det og sier gla i deg bare for å si det?

Ettersom det har gått 3 år uten at det har blitt noe bedre mellom dere; har du vært ærlig ovenfor kjæresten din i disse 3 årene om hvordan du føler og snakket ut med han om det, og har dere aktivt gjort noe fsammen for å bedre situasjonen?

F.eks samlivsterapi?

Skrevet

Du får selge en del av dyrene dine, da.

Lete etter et nytt sted å bo.

Og ta det derfra.

Hardt, men det er ikke alle som kan ha hester og andre dyr. De krever både penger og plass.

Om huset/gården er felles, så får dere selge.

Om du har gått i tre år med lunkne følelser, pliktsex og drømt deg vekk, da er det ikke liv laga lenger.

Men jeg renger selvsagt med at du har tatt det opp med han tidligere, og at dere har jobbet med forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Har du vært ærlig ovenfor han angående dette? Dvs har du fortalt han at du ikke mener det du sier når du har sagt at du er glad i han, og at du har hatt sex med han kun for å ha det?

Det er veldig trist dersom dere ikke har kommunisert om dette.

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

Mvh Irrlys, mod.

Skrevet

ja vi har snakket litt om det men ikke gått så mye inn på det anna enn at vi skulle prøve, han er jo så gla i meg så tørr ikke å fortelle han hvordan jeg har det, vi har levd så lenge i lag så jeg er redd at uten hann så har jeg ikke noe liv for vi har bare felles venner og gjør alt sammen men mine følelsene er ikke der lengre og sex er ikke det samme lengre.

Skrevet

ja vi har snakket litt om det men ikke gått så mye inn på det anna enn at vi skulle prøve, han er jo så gla i meg så tørr ikke å fortelle han hvordan jeg har det, vi har levd så lenge i lag så jeg er redd at uten hann så har jeg ikke noe liv for vi har bare felles venner og gjør alt sammen men mine følelsene er ikke der lengre og sex er ikke det samme lengre.

Du burde fortelle han hvordan du har det nettopp fordi han er glad i deg.

Han fortjener at du er ærlig. Og kanskje dere sammen kan ordne opp i ting, slik at det blir bedre.

Skrevet

Hvordan er kjæresten din mot deg?

Opplever du at han respekterer deg og elsker deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...