Bygdejenta Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Hei Er det noen som selger eller veit om noen som selger ei krone fra Agape, som kom ut med 2010 kolleksjonen som var inspirert av bunaden? Hadde kjøpt den direkte fra butikken, men dei kan ikkje sei sikkert om dei for tak i den. Prøver derfor her
Bygdejenta Skrevet 20. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2013 ja... ingenting der dessverre.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Hei Er det noen som selger eller veit om noen som selger ei krone fra Agape, som kom ut med 2010 kolleksjonen som var inspirert av bunaden? Hadde kjøpt den direkte fra butikken, men dei kan ikkje sei sikkert om dei for tak i den. Prøver derfor her Beklager at dette er OT - men jeg har fulgt med på hvordan bryllup du planlegger og må si det virker så flott og gjennomført!! derfor blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan kjolen din er? Vil du dele det? Skal du ha en av Agape sine bunadsinspirerte siden du ønsker kronen? Anonymous poster hash: e79ab...85d
Bygdejenta Skrevet 20. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2013 Rekner med at forlovede min ikkje er innpå her å sniker, så kan gjerne dele bilde Ja, det er ein av dei bunadsinspirerte til Agape. Agape 1409 VELDIG fornøyd med kjolen. Skal ha ei litt anna brosje enn på bilde då.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Rekner med at forlovede min ikkje er innpå her å sniker, så kan gjerne dele bilde Ja, det er ein av dei bunadsinspirerte til Agape. Agape 1409 VELDIG fornøyd med kjolen. Skal ha ei litt anna brosje enn på bilde då. Helt nydelig kjole! Og utifra det du har fortalt er den midt i blinken! Takk for titten! Skal brudgom ha bunad eller? Anonymous poster hash: e79ab...85d
Bygdejenta Skrevet 20. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2013 Så kjekt å høra Brudgom skal ha bunad ja 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Så kjekt å høra Brudgom skal ha bunad ja Fantastisk!! Ikke'no er finere enn en mann i bunad, her får mannen bunad til 30 årsdagen i februar! Anonymous poster hash: e79ab...85d 1
Bygdejenta Skrevet 21. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2013 Fantastisk!! Ikke'no er finere enn en mann i bunad, her får mannen bunad til 30 årsdagen i februar! Anonymous poster hash: e79ab...85d Heilt enig
Bygdejenta Skrevet 21. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 21. september 2013 Nyyydelig kjole! Tusen takk. Er veldig fornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå