AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg ønsker å finne meg en kjæreste, og ønsker å begynne å bruke pudder så jeg ser bedre ut. Er ikke interessert I at dere skal skrive at jeg er teit som bruker det, osv. Er det noen som har noe bra å anbefale som ser naturlig ut? Anonymous poster hash: a9216...f22
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Dette varierer med hudtype, farge o.l. Gå på et parfymeri, f eks MAC, og få hjelp av de som jobber der til å finne det som er mest naturlig for deg. Anonymous poster hash: e26f8...537
Mirii Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Gå til en ordentlig sminkebutikk og hør med dem TIPS: Sørg for og få sminke uten parabener ol. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Anonymous poster hash: 451ed...835 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Til og med jeg synes det er for feminint for min del å bruke pudder, og jeg er en veldig feminin jente. Jeg bruker kun pudder når huden min er fæl (at jeg enten har en kviseutbrudd som jeg har 1 gang i året, eller at huden min er bleik). Så jeg ville i alle fall ikke datet en mann som brukte sminke. Sorry altså, men det funker bare ikke for min del (funker sikkert for noen oslo vestkant sossejenter) Men om du skal ha pudder og er bestemt på det, så anbefaler jeg smashbox. Du må ha et pudder som er lysere enn huden din. Men uansett så faller pudder av i løpet av noen timer uansett hvor bra kvalitet det er med mindre du har brunkrem under, og det ser i alle fall ikke bra ut når du får et flekkete fjes. Så jeg anbefaler deg at du heller kjøper et skikkelig sett med renseprodukter og kanskje selvbruningskrem for ansikt slik at du får litt glød. Anonymous poster hash: 2376f...cc1
Gjest Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Han sa ikke et ord om at det var en jente han ønsket som kjæreste! Hvor tok dere det fra? 3
Gjest Tinkerbell Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 (endret) Mange gutter som bruker pudder nå til dags, er ikke alle man kan se det på. Jeg er enig med de andre, gå til et parfymeri så hjelper de deg der, det er ikke bare å kjøpe et hvilket som helst pudder, fargen må jo passe din hudtone osv. Om en jente blir mindre interessert i deg om hun får vite at du bruker pudder, er ikke en jente som er verdt å bruke tid på uansett. Endret 20. september 2013 av Tinkerbell 1
Gjest Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Tenker du skal gå for et annerkjent merke, lancome som Mac. Dette får du hjelp med av hudpleier eller på parfymeriet. Har du mye urenheter trenger du noe som dekker mer enn f.eks mineralpudder. Det beste er å få fastsatt hva slags hudtype og -tone du har, noe profesjonelle hjelper deg med. Ikke vær redd for å spørre. Det er fler gutter enn du tror som bruker sminke.
frøkna Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Pudder legger seg ofte oppå huden og ser rart ut. Gå på et parfymeri og finn ut hvem som passer best til huden din! Litt vanskelig å gi tips når du ikke skriver noe om huden din!
Hottrio Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Han sa ikke et ord om at det var en jente han ønsket som kjæreste! Hvor tok dere det fra?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #11 Skrevet 21. september 2013 Jeg har brukt concealer, foundation og pudder siden 1 vgs, og kun 2 ganger har det blitt merket på nå rundt 5-6 år, og de gangene var jeg klar over at jeg hadde på for mye. Jeg er en gutt som også er straight, og så lenge det ikke synes at du bruker det, er det jo knall, for man løfter seg selv fra 8'ern til 9'ern f.eks. Jeg bruker MMUK man, bronze, syns den er fin. Likte egentlig best Jean Paul sin for menn, men den selger dem ikke i Norge lenger. Anonymous poster hash: 2f1d8...e50
Nerine_ Skrevet 21. september 2013 #12 Skrevet 21. september 2013 Til og med jeg synes det er for feminint for min del å bruke pudder, og jeg er en veldig feminin jente. Jeg bruker kun pudder når huden min er fæl (at jeg enten har en kviseutbrudd som jeg har 1 gang i året, eller at huden min er bleik). Så jeg ville i alle fall ikke datet en mann som brukte sminke. Sorry altså, men det funker bare ikke for min del (funker sikkert for noen oslo vestkant sossejenter) Men om du skal ha pudder og er bestemt på det, så anbefaler jeg smashbox. Du må ha et pudder som er lysere enn huden din. Men uansett så faller pudder av i løpet av noen timer uansett hvor bra kvalitet det er med mindre du har brunkrem under, og det ser i alle fall ikke bra ut når du får et flekkete fjes. Så jeg anbefaler deg at du heller kjøper et skikkelig sett med renseprodukter og kanskje selvbruningskrem for ansikt slik at du får litt glød. Anonymous poster hash: 2376f...cc1 Jeg har aldri problemer med at pudder faller av etter noen timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå