Gjest Letty Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Hei. Har bursdag i dag og fått ett par sko fra kjæresten. De er absolutt ikke min stil og alt for høye for at jeg klarer å gå i de. De er kjøpt i min yndlingsbutikk og det er MASSE der jeg har lyst på. Er det slemt av meg å bytte de?? De er ganske dyre, og jeg synes det er så synd å ha de ubrukte også. Men så redd kjæresten min skal bli såret... What to do???
Gjest navnelapp Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 (endret) Neida. Eg bytta til og med morgongåva mi, han var med, sjølvsagt. Han vil jo at du skal vere fornøgd og bruke gåva? Endret 20. september 2013 av Alt godt 1
Gjest Wanderlust Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Fortell at du likte skoene godt og at han traff helt rett på din favorittbutikk. Så forteller du at dessverre er de alt for høye til at du klarer å bruke dem, og spør om det ikke er greit at du bytter til noen som er litt lavere. Da burde han ikke bli såret. 6
Gjest Tekola Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Det burde da bare være å si det til ham, si at du satte veldig pris på tanken og at du gjerne vil bytte dem i et par sko du faktisk kommer til å bruke? Og at han evt. kan være med når du bytter?
Antique Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Fortell at du likte skoene godt og at han traff helt rett på din favorittbutikk. Så forteller du at dessverre er de alt for høye til at du klarer å bruke dem, og spør om det ikke er greit at du bytter til noen som er litt lavere. Da burde han ikke bli såret. Gå for denne!
Gjest Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Sko er nå faktisk en ting som man helst vil prøve på selv. Kan ikke tenke meg at en normalt skrudd sammen person blir støtt fordi noen bytter et par sko som de har fått i gave. 1
miramis Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Bare si at de ikke passet optimalt på foten, men at du liker butikken godt og kan finne noe enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå