Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en salong i Oslo for å stripe håret mitt i dag. Det er en ganske velkjent salong, og jeg har bare hørt positive ting om den.

Håret mitt var naturlig brunt og ufarget, og jeg forklarte frisøren at jeg ville ha lyse striper, noe lignende Carrie Bradshaw. Hadde med bilde og han var veldig enig, tok på meg en hette og satte igang. Nå sitter jeg her med HELT platinablondt hår med gulskjær. Jeg prøvde å gi beskjed mens jeg satt i stolen, men han bare sa hvor nyyydelig han syns det ble.

Det er platinablondt, gult og det er kanskje 4 striper igjen av min naturlige farge! Jeg ble helt pågråten, betalte og gikk hjem. Hva kan jeg gjør nå? Jeg ser ikke ut, og som om uønsket platinablondt hår ikke var nok får også hårfargen huden min til å se rosa ut!

Er det noe som helst jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 8a2d9...a7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Jeg hadde en veldig lignende opplevelse for ikke så veldig lenge siden, og det var faktisk ikke så mye annet å gjøre enn å samle motet og dra tilbake igjen for å si ifra. Da la hun inn noen mørke striper som matchet min naturlige hårfarge, slik at det ble mye bedre. Men da understreket jeg at jeg ville ha foliestriper (var egentlig det jeg ba om i utgangspunktet, men hun sa at hette ble såååå mye finere) - noe som etter min mening er mye finere på langt hår. Så gjør det, TS, det ordner seg :)

Anonymous poster hash: dea73...29f
Skrevet

Ta med bilde av hvordan du var, ta også med bildet du viste av Carrie B og gå tilbake. Ikke tenk noe over at dette er flaut, dette er en reklamasjon og de skal fikse det oppigjen om du virkelig har blitt så langt ifra det resultatet du var ute etter. De er nok proffe og ordner opp for deg skal du se :)

Blir nok mørkere striper innimellom eller noe, men diskuter med dem og finn ut av en løsning :)

:klemmer: lykke til! :klemmer:

Anonymous poster hash: 81082...605
Skrevet

Huff, gå tilbake og klag. De kan sikkert legge på mørke striper.

Lilla shampo kan hjelpe med å fjerne det værste gulskjæret. Jeg anbefaler Wella SP silver blond

Skrevet

Hei, AKKURAT det samme skjedde med meg. Skulle stripe etterveksten og legge i noen veldig få kalde striper i lengdene for å kjøle ned håret litt. Hadde også bilde med. Endte opp med helt hvitt hår. Kjerringen brukte også hette og dro så og si hele håret mitt gjennom hullene. Det var ikke spor av min egne farge etterpå.

Etter at jeg sleit meg gjennom en uke med et hvitt hode og uten å se i speilet og deppa gikk jeg faktisk tilbake og krevde at hun skulle fikse det. Jeg gruet meg til å gå tilbake (hvorfor det egentlig?) og klage men tanken på å måtte betale 1500 på nytt for å fikse det fikk meg til å gjøre det likevel. En annen frisør i salongen la inn en mengde mørke (2 toner mørkere) striper og det ble ganske bra tilslutt.

Anonymous poster hash: da208...a11
Skrevet

Huff. Jeg hadde en veldig lignende opplevelse for ikke så veldig lenge siden, og det var faktisk ikke så mye annet å gjøre enn å samle motet og dra tilbake igjen for å si ifra. Da la hun inn noen mørke striper som matchet min naturlige hårfarge, slik at det ble mye bedre. Men da understreket jeg at jeg ville ha foliestriper (var egentlig det jeg ba om i utgangspunktet, men hun sa at hette ble såååå mye finere) - noe som etter min mening er mye finere på langt hår. Så gjør det, TS, det ordner seg :)

Anonymous poster hash: dea73...29f

Hei, lurer på om vi kanskje brukte samme frisør? Jeg er ab nr 5. Gjorde du det i Oslo?

Anonymous poster hash: da208...a11

Skrevet

Jeg har alltid brukt foliestriper når jeg striper håret mitt har hår ned til rumpen så og si og er alltid fornøyd! Striper håret ca. 3 ganger i året(pga. ettervekst)

Jeg får så utrolig mange komplimenter på hårfargen min og er flere som har prøvd og få sammen hårfarge som meg, som har tatt hettestriper og det ser for og være ærlig helt på tryne ut!

Foliestriper ser mye mer naturlig og fint ut, om du vil ha mest naturlig hår så bør du spørre etter TYNNE striper, evt. vise bilder så skal forstå hvordan du vil ha det.

Du burde gå tilbake og klage sånn at de får høre det, så skal de nok ordne opp i det :)

Anonymous poster hash: 9a330...fff
Skrevet

Gå og klag.

Men ikke vær frekk, og for all del ikke for grinete.

Salongen vet at dersom du blir fornøyd, kommer du kanskje tilbake.

Dersom du ikke er det, poster du på KG + ber alle du kjenner om å holde seg unna stedet.

Skrevet (endret)

Ja, du må klage - de tar det som regel veldig fint :)

Endret av 365vinter
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Ring de og sett av tid så det kan rettes opp i;)

Innlegget er ryddet for reklame iht KGs regler.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...