Anciol Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 (endret) Mamma og pappa kjørte ungene i bhg og på skole, og selvsagt hadde jeg glemt å sende med datteren min en varm ullgenser, litt senere ringer telefonen og pappa brøler inn i den og gir meg en kraftig skjennepreken inkludert stygge fornærmelser ja jeg er en distre mor noen ganger men bhg har jo reserve som kan lånes. Jeg legger på, kommer ikke til å snakke med han før mandag igjen! Silent treatment! Endret 20. september 2013 av Anciol
Gjest Chloe87 Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Virker som en ganske overdrevet reaksjon fra faren din sin side.
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 "Silent treatment"? Hvor gammel er du? Han overreagerte nok litt ja, men foreldre er som oftest litt overbeskyttende. 1
Gjest Morgun Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Ja, dette var virkelig ille. Noe av de verste jeg har lest her inne. 2
Silfen Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Hvorfor i all verden har du ikke ekstraklær i bhg?
Anciol Skrevet 20. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg har ekstra klær i bhg og varm jakke men selvfølgelig ikke tykk nok genser fordi det har ikke vært nødvendig før nå!! Endret 20. september 2013 av Anciol
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Det er slitsomt for personalet og leite etter ekstrakle til unger.
Gjest Wanderlust Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Det er slitsomt for personalet og leite etter ekstrakle til unger. Joda, men alle kan glemme av og til. Det er verre med de som nekter å kjøpe inn varme nok klær til ungene og mener de ikke trenger det. 6
Gjest Morgun Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Joda, men alle kan glemme av og til. Det er verre med de som nekter å kjøpe inn varme nok klær til ungene og mener de ikke trenger det. Er det vanlig?
Anciol Skrevet 20. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2013 (endret) Sender selvsagt med varm god genser på mandag:) det i dag var en forglemmelse! Endret 20. september 2013 av Anciol
Gjest Wanderlust Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Er det vanlig? Opplevd det flere ganger da jeg jobbet i barnehage. Foreldre har ikke hørt på oss når vi har bedt om varmere klær når ungene fryser seg blå på vinteren. Det ene tilfellet var spesielt ille. Ungen hadde en tynn dress uten godt for, et ubrukelig skjerf som ikke dekket hele halsen, tynn lue og bare en vanlig hettegenser under når kulda stod på som verst.
Gjest Wanderlust Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Sender selvsagt med varm god genser på mandag:) det i dag var en forglemmelse! Og da er det selvsagt ingenting for noen å fare opp over, hverken faren din eller ansatte i barnehagen 2
Anciol Skrevet 20. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2013 faren min ringte nettopp og ba om unnskyldning ! 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 ...og nettopp derfor kan de lønne seg å telle til ti og vente en times tid før man posterAnonymous poster hash: 742da...c77
Havbris Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 "Silent treatment" til faren din som faktisk kjørte barnet ditt i barnehagen? At han ble sinna pga manglende genser kan du heve deg over. Lær deg at "silent treatment" er en lite hensiktsmessig måte å kommunisere på. 2
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 faren min ringte nettopp og ba om unnskyldning ! Kanskje han henger på kvinneguiden og så tråden din
Silfen Skrevet 20. september 2013 #18 Skrevet 20. september 2013 Opplevd det flere ganger da jeg jobbet i barnehage. Foreldre har ikke hørt på oss når vi har bedt om varmere klær når ungene fryser seg blå på vinteren. Det ene tilfellet var spesielt ille. Ungen hadde en tynn dress uten godt for, et ubrukelig skjerf som ikke dekket hele halsen, tynn lue og bare en vanlig hettegenser under når kulda stod på som verst. Husker da ungene mine gikk i barnepark en gang for lenge siden. Det var glattis overalt, dvs at ungene satt og sto på is de timene de var i parken. En mor sendte konsekvent med vanlige støvler og regntøy med vanlig tøy under. Det var jo vått, må vite. Ungene var jo blåfrosne. Så ja, det skjer. Oftere enn man tror, tenker jeg.
Gjest Wanderlust Skrevet 20. september 2013 #19 Skrevet 20. september 2013 Husker da ungene mine gikk i barnepark en gang for lenge siden. Det var glattis overalt, dvs at ungene satt og sto på is de timene de var i parken. En mor sendte konsekvent med vanlige støvler og regntøy med vanlig tøy under. Det var jo vått, må vite. Ungene var jo blåfrosne. Så ja, det skjer. Oftere enn man tror, tenker jeg. Ja, det tenker jeg også. Syns det er rimelig at foreldre hører på ansatte som faktisk ser hvordan ungen har det hele dagen. Særlig i barnehager hvor man er mye ute uansett årstid. Konsekvensen av at den ene ungen hadde så alt for dårlige klær var jo at han ble syk hele tiden og måtte tas inn tidligere enn de andre barna fordi han ble så kald. Jeg kan ikke fatte hvorfor foreldrene ikke hørte på oss. På de kaldeste dagene syns jeg det var for ille og snek på ham ekstra ulltøy fra andre barn, for det gikk rett og slett ikke an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå