Gå til innhold

Iiik - i dag kommer kjolen min i posten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så mye på plass enda, bare kirke og dato. Men nå har jeg kjøpt kjole på finn.no og i dag kommer den! Er så spent! Bare måtte få det ut...

Ha en strålende dag alle gifteklare :-D

Anonymous poster hash: 02f41...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da :D har du bilde av den ?

Skrevet

Vi må jo få se bilde - blir jo spente vi også! :fnise:

Anonymous poster hash: b409e...8a5
Skrevet

Ja, hurra for bilde!! :)

Hvor har du kjøpt?

Anonymous poster hash: 833ec...d0e

Skrevet

Vet ikke merke, den ble kjøpt på finn.no. Men den passet ikke.. :-( sukk...da får jakten fortsette da...

Har ikke tidenes budsjett så den var så midt i blinken egentlig. Men så var den for stor :-(

Skrevet

Går det ikke ann å få den tilpasset hos skredder/sydame?

Skrevet

Jo det kan være, men den var ikke helt som jeg hadde trodd..for fluffy i skjørtet liksom. Men jeg har hvertfall funnet litt mer ut hva jeg egentlig vil ha. Selger denne videre på finn jeg da - kan legge ut link senere ;-)

Skrevet

Den har vokst litt på meg, merket jeg da jeg prøvde den igjen for fotografering i dag :-) Kanskje jeg kan ta den med til skredder og høre om den kan la seg fikses litt på? Her er bilder :-)post-37809-0-25049800-1379872674_thumb.jpost-37809-0-86000400-1379872720_thumb.j

Skrevet

Den har vokst litt på meg, merket jeg da jeg prøvde den igjen for fotografering i dag :-) Kanskje jeg kan ta den med til skredder og høre om den kan la seg fikses litt på? Her er bilder :-)attachicon.gifSAM_1627.JPGattachicon.gifSAM_1615.JPG

Nydelig! :)

Anonymous poster hash: c4bd6...16f

Skrevet

Kjolen er kjempefin, og ser ikke så veldig mye for stor ut. Jeg tror jeg ville tatt den med til en skredder og forespurt på pris iallfall :) Og hvis det er det at det ytterste laget "står litt ut", istedenfor å ligge inntil det innerste laget, så kan det jo hende at det også er noe en skredder kan gjøre noe med?

Anonymous poster hash: b409e...8a5
Gjest RompeRusk
Skrevet

Wow, nydelig!!! Kan jeg få kjøpe den når du har brukt den opp? :fnise:

Skrevet

Å, takk dere! :-) Selger den videre neste sommer, Romperusk ;-) Den er ca.str.36. Eller 38 nå og 36 når jeg er ferdig med den ;-) På bildene har jeg strammet den inn med klesklyper, så den sitter mer som jeg vil :-P Skal se om jeg finner noen som syr inn brudekjoler her i nærheten og høre med pris! Gira igjen :-D

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jippiii! Da får jeg bare sette i gang og finne meg en mann (Og slanke meg ned to størrelser :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...