Gjest Adriane Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 .... Skravlus som gifter seg i dag, og for CathFoto som gifter seg i morgen! Håper det blir en fantastisk dag for dere begge to! Jeg håper værgudene er på deres side, og at dagen blir herlig og uforglemmelig! Husk å puste med magen og være i øyeblikket; dagen er over på et blunk! Mange gratulasjonsklemmer til dere begge 1
MissEi Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Gratulerer ! Håper dagen og ekteskapet blir fantastisk!!
mrs.Kiara Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Åh dette har jeg ventet lenge på å si; Gratulerer med dagen Cath! Håper dere får en dag som overgår alle deres forventninger og drømmer, vær i øyeblikket og kos dere! Jeg satte umåtelig pris på alle innspill, ideer og glede du hadde over mitt bryllup, nå er det din tur å jeg håper det blir enda bedre! Kiara 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Åh dette har jeg ventet lenge på å si; Gratulerer med dagen Cath! Håper dere får en dag som overgår alle deres forventninger og drømmer, vær i øyeblikket og kos dere! Jeg satte umåtelig pris på alle innspill, ideer og glede du hadde over mitt bryllup, nå er det din tur å jeg håper det blir enda bedre! Kiara Seriøst Kiara ? Måtte du forandre nick? Orginalt nick..... Anonymous poster hash: 60e2d...877
mrs.Kiara Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 (endret) Seriøst Kiara ? Måtte du forandre nick? Orginalt nick..... Anonymous poster hash: 60e2d...877 Jeg slettet meg litt for tidlig, så jeg måtte registrere meg igjen for å kunne gratulere. Klarte jo selvfølgelig å skrive feil under registreringen... Men, men er jo så mange Kiaraer her. Men denne tråden handler ikke om meg. Gratulerer til nygifte Skravlus og Cath! Endret 20. september 2013 av mrs.Kira
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Jeg slettet meg litt for tidlig, så jeg måtte registrere meg igjen for å kunne gratulere. Klarte jo selvfølgelig å skrive feil under registreringen... Men, men er jo så mange Kiaraer her. Men denne tråden handler ikke om meg. Gratulerer til nygifte Skravlus og Cath! Selv om jeg skriver under AB (har en jobb som gjør at jeg må være veldig forsiktig), har jeg spesielt funnet glede i dine innlegg Kiara, da vi har planlagt bryllup med en helg i mellom. Vi har planlagt ulike bryllup,men jeg fant en veldig inspirasjon i dine planer som skilte seg ut fra mine, og jeg var så heldig at jeg fikk se noen sniktitt fra deres store dag! Selv om jeg som deg nå er godt gift, var det rart å se at du slettet deg og vi mistet en god debattant. For noen dager siden kom en ny bruker med nick Kiarapus, som jeg da håpte var deg. Men etterhvert innså jeg at det nok er noen som utnytter ditt nick og de positive assosiasjoner vi har til deg! Så - kjære Kiara, takk for all inspirasjon og diskusjon, lykke til for deg og mr.Kiara videre. KG mister en spesiell bruker hvis du sletter deg igjen - håper å treffe Mrs.Kiara i nye diskusjoner! Og selvfølgelig - EN STOR HURRA FOR SKRAVLUS OG CATHFOTO; håper dere får noen flotte dager fremover!! Gratulerer så mye!Anonymous poster hash: f2c5f...397 3
mrs.Kiara Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Selv om jeg skriver under AB (har en jobb som gjør at jeg må være veldig forsiktig), har jeg spesielt funnet glede i dine innlegg Kiara, da vi har planlagt bryllup med en helg i mellom. Vi har planlagt ulike bryllup,men jeg fant en veldig inspirasjon i dine planer som skilte seg ut fra mine, og jeg var så heldig at jeg fikk se noen sniktitt fra deres store dag! Selv om jeg som deg nå er godt gift, var det rart å se at du slettet deg og vi mistet en god debattant. For noen dager siden kom en ny bruker med nick Kiarapus, som jeg da håpte var deg. Men etterhvert innså jeg at det nok er noen som utnytter ditt nick og de positive assosiasjoner vi har til deg! Så - kjære Kiara, takk for all inspirasjon og diskusjon, lykke til for deg og mr.Kiara videre. KG mister en spesiell bruker hvis du sletter deg igjen - håper å treffe Mrs.Kiara i nye diskusjoner! Og selvfølgelig - EN STOR HURRA FOR SKRAVLUS OG CATHFOTO; håper dere får noen flotte dager fremover!! Gratulerer så mye!Anonymous poster hash: f2c5f...397 Åh trodde du skulle si noe ordentlig negativt. Min flaks med anonyme medlemmer. Det var koselig å høre at det var det stikk motsatte! Jeg må i det minste få rettet opp den skrivefeilen min. Kira minner jo mer om en hund enn en katt. Gratulerer som kone.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Åh trodde du skulle si noe ordentlig negativt. Min flaks med anonyme medlemmer. Det var koselig å høre at det var det stikk motsatte! Jeg må i det minste få rettet opp den skrivefeilen min. Kira minner jo mer om en hund enn en katt. Gratulerer som kone. Nei, ikke noe negativt i det hele tatt! jeg har fått med meg diskusjoner som gikk negativt mot deg, og jeg var en av de som forsvarte deg der! Jeg har aldri opplevd deg som besservisser, utelukkende som en som ønsker gode råd! TS, Skravlus og CathFoto - beklager OT i deres tråd, men jeg vet at dere garantert er like glad for å se Mrs.Kira her igjen, på tross av skriveleif (Hihi) Anonymous poster hash: f2c5f...397
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Åh trodde du skulle si noe ordentlig negativt. Min flaks med anonyme medlemmer. Det var koselig å høre at det var det stikk motsatte! Jeg må i det minste få rettet opp den skrivefeilen min. Kira minner jo mer om en hund enn en katt. Gratulerer som kone. Og takk for gratulasjon som kone - det er jo den beste følelsen i verden!! Anonymous poster hash: f2c5f...397 1
Gjest Ciegus Skrevet 21. september 2013 #11 Skrevet 21. september 2013 Gratulerer så mye til begge to, håper begge har fått/får en nydelig dag!
LittDiva Skrevet 21. september 2013 #12 Skrevet 21. september 2013 Gratulerer !! Og jeg MÅ se bilde av converse til Cath
skravlus Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Tusen, tusen takk for alle gratulasjoner og hilsener fra dere her inne Det setter jeg stor pris på. Vi er nå på bryllupsreise, så da må jeg innrømme at KG kommer i annen rekke Men jeg kan i hvert fall si såpass at bryllupsdagen vår ble en drømmedag fra morgen til kveld. Barcelona er alltid fantastisk, men å gifte seg der var bare helt magisk! 1
Suzi Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Gratulerer så mye til både Cathfoto og Skravlus. :-) Jeg har også bare vært her innimellom for å følge dere i mål og gleder meg til bilder. Og gratulerer igjen til Kiara, Adriane, Anonym og alle dere andre som har giftet dere i sommer. For egen del må jeg si at selv om vi har vært samboere i masse år føles det godt, vi blir liksom glade hver gang vi tenker at vi faktisk er gift. :-)
cecilie85 Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Gratulerer så mye begge to! Gøy å vite at alle jeg har fulgt med på i omtrent 1. år nå er gifte! Håper dagen ble som ønsket )
Tallulah Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå