Gå til innhold

Exdamene og pulevenninnene hans er så mye penere en meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med vonde tanker. Jeg vet jeg ikke er stygg, jeg er en normal søt jente, men exene til typen min er populære "babes".

Jeg blir så usikker av dette, vertfall siden han fortsatt går sammen med sine gamle fuckfriends som alle gutta sikler etter.

Jeg kan ikke sammenlignes med disse jentene. Jeg er så bekymra for at han skal savne en av de som alltid er perfekt sminka, velstelte, populære osv

Jeg er liksom litt grå mus, har noen få gode venner og er ikke så utagerende som disse.

Hvordan forholder dere på KG dere til slike relasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter litt med vonde tanker. Jeg vet jeg ikke er stygg, jeg er en normal søt jente, men exene til typen min er populære "babes".

Jeg blir så usikker av dette, vertfall siden han fortsatt går sammen med sine gamle fuckfriends som alle gutta sikler etter.

Jeg kan ikke sammenlignes med disse jentene. Jeg er så bekymra for at han skal savne en av de som alltid er perfekt sminka, velstelte, populære osv

Jeg er liksom litt grå mus, har noen få gode venner og er ikke så utagerende som disse.

Hvordan forholder dere på KG dere til slike relasjoner?

Hvorfor er du sammen med han?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Kanskje du rett og slett vil trives mye bedre med en mann som ikke har så mange babes-ekser, og en mann som ikke har flere fuckfriends som han fremdeles går sammen med?

Skrevet

Har du spurt om han synes de er penere enn deg? Tror du virkelig han synes det?

Skrevet

Ts her.

Ja, jeg har nevnt bekymringen min. Han har selv sagt at han synes enkelte av de er søte og pene.

To av de tidligere knullevenninnene har fortsatt en hel haug med bilde av de to sammen på face, t.o.m klinebilder.

Vi er 28 år begge to, så jeg burde kanskje takle dette annerledes, men av og til så blir jeg lei meg av tanken på at han skal ut å drikke med den gjengen hvor en eller to av de jentene skal være.

Typen min sier at jeg er den fineste han vet, men det er nok bare for at jeg ikke skal bekymre meg.

Skrevet

Kjære deg, for det første er jeg sikker på at du er vakker, men at du ikke ser det selv, i innlegget kommer det veldig tydelig frem at du sliter med lav selvtillit. ALDRI sammenlign deg selv med andre! Du er unik og det er en grunn til at han er sammen med deg. I tillegg er det hva som er på innsiden som teller, det nytter ikke å være sammen med en såkalt babe eller hunk når personen er stygg på innsiden. Det eneste jeg hadde reagert på her er at han går med sine tidligere fucking good friends, akkurat DET hadde jeg ikke likt. Jeg hadde aldri hengt med dem nå som jeg har samboer.

Skrevet

Sammenligner meg ikke med andre, fokuserer heller på han og meg. Men skjønner ikke hvorfor han er venn med folk han har knulla.

Anonymous poster hash: cd223...521
Skrevet

Ts her.

Tidligere Idag foreslo han en kleskombinasjon som hun ene ofte går med, "i det tror jeg du hadde blitt sexy" sa han. Han vet ikke at jeg har sett mange bilder av henne i dette antrekket, men jeg tenker jo mitt om at han kunne ønske jeg så mer ut som henne... 😞

Overanalyserer jeg?

Skrevet

Ts her.

Tidligere Idag foreslo han en kleskombinasjon som hun ene ofte går med, "i det tror jeg du hadde blitt sexy" sa han. Han vet ikke at jeg har sett mange bilder av henne i dette antrekket, men jeg tenker jo mitt om at han kunne ønske jeg så mer ut som henne... 😞

Overanalyserer jeg?

Jeg ville funnet en mann som ikke har "hatt så mange jern i ilden" fra før.

Han virker opptatt av sex/ det å være sexy...

Skrevet

Ts her.

Tidligere Idag foreslo han en kleskombinasjon som hun ene ofte går med, "i det tror jeg du hadde blitt sexy" sa han. Han vet ikke at jeg har sett mange bilder av henne i dette antrekket, men jeg tenker jo mitt om at han kunne ønske jeg så mer ut som henne...

Overanalyserer jeg?

Det kan hende at han tenker at du hadde blitt enda diggere enn henne i samme antrekket.

Men kjære deg, han er sammen med deg og bare deg. Hvis han hadde ønsket å være sammen med sine tidligere flammer hadde han da vel vært det? Han hadde i alle fall ikke vært sammen med deg. Vil tro han har valgt å være sammen med deg av gode grunner som at han syns du er flott - både på innsiden og utsiden.

Det fins en flust av menn jeg vet er penere og kjekkere enn samboeren min, men jeg syns ikke det. For meg er han verdens flotteste og kjekkeste mann.

Skrevet

Kanskje på tide å fikse litt på utseendet, hvis du føler deg så jævlig? Tenker ikke plastiske operasjoner, men fikse håret ditt mer, trene og spise sunt(så du får en slank, stram kropp), sminke deg pent(men ikke for mye), kjøpe inn litt annet enn gråmus-klær osv. Mye man kan gjøre ;)

Anonymous poster hash: 9dbf5...a8c
Skrevet

Det dumme med oss kvinner er at mange har så lav selvtillit i forhold til eget utseende at det kan ødelegge for oss. Kjæresten din er sammen med deg, han liker deg, det kan være mange damer som er pene men det er ikke dermed sagt at kjæresten din vil være sammen med de. Du vil vel heller ikke være sammen med alle kjekke gutter du ser? At de damene er gamle pule venner er jo heller ingen fordel for de, snarere tvert om, de er jo gammelt nytt.

Jeg er 35 år og først nå begynner jeg å innse at jeg er faktisk like pen, søt, interessant osv som de damene jeg følte meg underlegen tidligere. Det er en grunn for at jeg har blitt valgt foran de. Bare så synd at endel av oss kvinner må bli "gamle" før vi skjønner dette selv.

Anonymous poster hash: 303c3...814
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du snakker om, men jeg pleier heller å snu på det. Se på det som noe positivt. Om det så har seg slik at disse kvinnene fra fortiden er penere enn deg, så er det bare en kjempekompliment for din sjarm, personlighet og utstråling at det tydeligvis ikke spiller noen rolle for han. Og det varer mye lengre enn et "perfekt" ytre.

Skrevet

Hjelpes. Hvorfor skal fyren kutte ut vennene sine pga deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...