Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg har gått på mange nedturer i følelseslivet. Mye nedturer i datingen, jeg har blitt mye brukt og utnyttet, samt er jeg fremdeles skuffet for at far til mine barn og tidligere samboer forlot meg når han fant en pen dame... Noen som føler at de har det litt likt i hodet som jeg med tanke på at av disse erfaringene blir en litt sår og ikke lett videre da....
Demether Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg har gått på mange nedturer i følelseslivet. Mye nedturer i datingen, jeg har blitt mye brukt og utnyttet, samt er jeg fremdeles skuffet for at far til mine barn og tidligere samboer forlot meg når han fant en pen dame... Noen som føler at de har det litt likt i hodet som jeg med tanke på at av disse erfaringene blir en litt sår og ikke lett videre da.... Jeg har ikke opplevd det du har, men hvis du tror det blir vanskelig videre, ville jeg investert noen kroner i terapi. Da slipper du kanskje å ta med deg mistenksomhet og utrygghet inn i neste forhold.
Saraby Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Tror det viktigste når man føler det på denne måten er å være åpen om det. Både mot seg selv og andre. Med det mener jeg at du må godta selv at det kan være sånn noen ganger. Først da kan du jobbe med det. Det hjelper ikke å gjemme problemene å late som ting er greit. Bruk tid på å snakke med mennesker du stoler på eller gjør som foreslått over her, finn deg en profesjonell å prate med. Mange kvier seg for dette men det er verdt det og det er ikke flaut! Men hvis du velger å snakke med noen profesjonelle vil jeg anbefale deg å gå til noen som har erfaring og som har utdypet seg i faget. Da jeg fant pappan min død slet jeg mye, og det gjør jeg fortsatt. Gikk først til en psykiatrisk sykepleier noe jeg ikke følte hjalp i det hele tatt for der ble det bare til at jeg fortalte det samme om og om igjen. Fikk ikke hjelp til å sette ord på alle følelsene som surtet oppi hodet. Så fort jeg hat fast jobb igjen skal jeg gå videre til en psykiater og det tror jeg kan hjelpe. Har hørt om mange andre med denne erfaringen også:-) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå