Gå til innhold

Firkloveren.no

Bonbona

Anbefalte innlegg

På Firkloveren.no kan man få 8 deler av serviset Åsas Jul, for 1 kr pluss porto. Det er så fint! Men jeg har ikke råd og trenger ikke flere deler, og lurer på om det går an å avbestille resten av delene? Man får tilsendt mer hver måned for 349 kr. Så jeg lurte på om det fungerer slik som mange gjør med de forskjellige bokklubbene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde vel stå om det på nettsiden dems, om det er bindende oh hver mnd må kjøpes eller om man kan avbestille de man ikke vil ha. Har du sett på nettsiden?

Kjapp titt på nettsiden dems og dette står tydelig på siden http://www.firkloveren.no/asa :

Ja takk! Jeg vil gjerne se hvordan serviset Åsas Jul ser ut hjemme hos meg og ønsker å få tilsendt to middags-,to forretts-, to dype tallerkener og to appetittskåler for kun 1,-. Jeg får en unik mulighet til å dekke bordet hjemme før jeg bestemmer meg for om jeg vil kjøpe mer av serviset. Deretter får jeg en kuvert med middags- og forrettstallerken en gang i måneden til den fordelaktige samlerprisen 349,- (ordinær pris 518,-). Serien består av 12 kuverter, men jeg bestemmer selv hvor mange jeg vil ha. Porto 49,- tilkommer per forsendelse.

Ja takk! Jeg får fire ølglass (verdi 1.316,-) og en vakker juleduk (verdi 998,-) *med min andre forsendelse, uten ekstra kostnad.

Endret av Moffedille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett akkurat det der, men jeg blir ikke helt klok likevel. Jeg er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, så kanskje du kunne forklart meg? :fnise: Det står jo at jeg kan PRØVE hvordan det ser ut. Men etterpå står det jo at jeg får det og det tilsendt hver måned. Derfor blir jeg forvirret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett akkurat det der, men jeg blir ikke helt klok likevel. Jeg er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, så kanskje du kunne forklart meg? :fnise: Det står jo at jeg kan PRØVE hvordan det ser ut. Men etterpå står det jo at jeg får det og det tilsendt hver måned. Derfor blir jeg forvirret..

Du kan helt fint kun bestille den første pakken til 1,-. Men vær obs på at dette er et firma som er kjent for å ringe MYE i etterkant om nye pakker... så pass på å avbestille fullstendig. :)

Endret av mrs.Kira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at serien består av 12 kuverter og du står fritt til å velge hvor mange du vil ha. Ergo kan du VELGE hvor mange du vil ha ;) altså må du passe på å avbestille hver pakke i 12 mnd om du ikke vil ha dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SweetSunshine

Takk for svar dere! Tror ikke jeg tar sjansen på å bestille derfra..

Der er ikke noe problem. Jeg har gjort akkurat det samme. Avbestilte resten av pakka etter jeg fikk første pakke. Det er kjempelett og man trenger bare å gjøre det en gang.

(Jeg ville egentlig ikke ha det, men sa ja i et svakt øyeblikk da Firkløveren ringte meg med dette 'fantastiske tilbudet'. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...