AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Har vært på date med en jente. Nå etter daten så har jeg den følelsen av at jeg liksom ikke vet hva jeg synes om henne. Kjemien var nok der, og vi snakket og lo lett sammen, men jeg er ikke så sikker på om jeg synes henne var attraktiv.. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg prøve å bli bedre kjent, gå på flere dater? Noen her inne som har opplevd det samme?Anonymous poster hash: 30b2d...c1a
Gjest gjest Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Kjenner til den følelsen. Har det likt.... Jeg har møtt en fyr flere ganger, men vet ikke hva jeg synes om han annet at han er utrolig hyggelig og lik meg på mange måter men tiltrekningsmessig vet jeg ikke ?.... Jeg går på flere dater fordi han er hyggelig og for å finne ut. Bedre det enn å angre.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Vel for min egen del har jeg ofte opplevd at jeg ikke synes jenta er så attraktiv i starten, men som har blitt det etterhvert som jeg har blitt bedre kjent med henne og glad i henne. Hvis du kjenner deg igjen i dette så kjør på, hvis ikke nei, man kan ikke være sammen med noen man ikke synes er attraktiv. Anonymous poster hash: 84d77...56f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå