Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at jenter har helt hårløse mager?

Det har ikke jeg og det har plaget meg og plager meg fortsatt.. Føler meg ekkel og mandig..

Det er mørke hår også.

Anonymous poster hash: e87da...3b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hår på magen. Syntes de er blitt mørkere den siste tiden, men kjæresten mener jeg skal beholde de. Får jeg derimot hår på føflekken i ansiktet ber han meg fjerne den med engang.

Anonymous poster hash: 728b0...f83
Skrevet

Jeg har, men holder på med laser fjerning av hårene! Jeg er så utrolig glad for at jeg endelig blir hårfri på magen!

Anonymous poster hash: 71c61...40f
Skrevet

Høres deilig ut å bli hårfri! Slippe komplekset..

Fkk mørkere hår etter graviditet. Leste at det skulle forsvinne, det har det ikke gjort.

Men når man ser på modeller osv, så er de vel hårløse på magen? Jeg må ha en eller annen hormonforstyrrelse.

Men får regelmessig mens, ikke problem med å bli gravid. Er vel et freak bare?

Skrevet

Man har hår over hele kroppen, bortsett fra inne i håndflatene og under føttene.

• Liker 2
Skrevet

Du er ingen Freak :) Noen har hormonforstyrrelser, men det trenger ikke å være det. De aller fleste har hår på magen, det er bare mengden og hårfarge som varierer. Noen har helt lyse hår, andre har mørke. Husk at supermodeller ofte blir photoshoppet, eller kanskje de allerede har tatt laser ;)

Uansett må du ikke barbere dem vekk!

Anonymous poster hash: 71c61...40f
Skrevet

Man har hår over hele kroppen, bortsett fra inne i håndflatene og under føttene.

Det er sikkert sant, selv om jeg altså ikke klarer å se eller føle hårene på magen min. Men på leggene derimot....

Anonymous poster hash: 3d73d...8f4

Skrevet

¨

Høres deilig ut å bli hårfri! Slippe komplekset..

Fkk mørkere hår etter graviditet. Leste at det skulle forsvinne, det har det ikke gjort.
Men når man ser på modeller osv, så er de vel hårløse på magen? Jeg må ha en eller annen hormonforstyrrelse.
Men får regelmessig mens, ikke problem med å bli gravid. Er vel et freak bare?

Du er bra naiv om du tror at modeller er "ekte". De er photoshoppet til tusen, for å være helt strøkne. De har ikke hår noen andre steder enn på hodet, ikke kviser, ikke et kg for mye på kroppen, helt perfekt hud, hudfarge, and the list goes on and on. Alle har hår over hele kroppen :) Det varierer jo selvsagt i tykkelse og farge på hårene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...