AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Når jeg våkner på natta eller tidlig om morgenen, hvis jeg er veldig trøtt, har jeg fæle tanker. Jeg synes det er ekkelt og litt skummelt. Tankene mine er utrolig negative, egentlig bare negative. Jeg blir nesten redd. På dagen kan jeg for eksempel tenke på skole og en prøve jeg skal ha, da tenker jeg at jeg består prøven og at alt går fint. Men, om natten da er tankene helt anderledes, da tenker jeg "jeg kommer aldri til å bestå, jeg er ikke smart nok til det". Jeg kan også ha generelle tanker som bare er negative, om hvor jeg bor, hvor teit jeg oppfører meg i sosiale sammenhenger (jeg har sosial angst) osv. Det er så merkelig. Tankene mine "spilles" også av i en høy hastighet, akkurat som når man går gjennom forskjellige tvkanaler. Absolutt alle tankene er negative, og de ender vanligvis med at jeg ser for meg selv begå selvmord på forksjellige måter. F.eks kutte opp pulsåren. Jeg vet ikke om "selvmordet" kanskje er en slags måte å rømme fra de negative tankene. Det merkelig er at jeg ikke har disse tankene på dagtid, eller hvis jeg våkner uthvilt. Er dette kanskje noe i underbevisstheten? Er det andre som også har det slik? Hva kan grunnen være? Forresten, dette er ikke drømmer! Anonymous poster hash: 5d394...7c4
Adhara Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Kjære Trådstarter Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg