Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leta etter en rieteller app for Android og fant bare den fra Mammanett, er den bra? Hvis ikke noen som vet en som er bra? Må være til Android :)

Jeg letet bare på norsk da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk etter contraction, så får du opp mange

Skrevet

Takk men har du prøvd en som er bra?

Skrevet

Takk men har du prøvd en som er bra?

Hva er en bra rieteller? Alle teller jo rier? :-P

• Liker 2
Skrevet

Joda :P men noen apper henger seg lett opp, er vanskelig å skjønne osv. Har aldri prøvd en rieteller så jeg vet ikke. Men siden ingen har noen forslag så får jeg jo bare laste ned og prøve :)

Skrevet

Har hørt at penn og papir funker bra, henger seg sjelden opp også!

Anonymous poster hash: d507e...20a

Skrevet

Penner kan lett svikte, det har jeg mye erfaring med :P Men siden det finnes apper så vil jeg prøve det.

Gjest Fluttershy
Skrevet

Henger meg på denne. Jeg satt med penn og papir sist gang, men benytter meg heller av en app om der en er som ikke kræsjer :fnise:

Skrevet

jeg hadde en sist, men den kunne bare telle 20 rier eller noe, så måtte laste den ned på nytt på sambo sin telefon før vi i det hele tatt hadde fått satt oss i bilen og begynt på timeslange turen til sykehuset. :(

Måtte nok sikkert kjøpe den eller noe, dette var en gratisversjon.
Så jeg henger meg med på denne tråden siden jeg nå er høygravid igjen, og lurer på om det finnes en som er gratis, og som ikke har begrensninger på hvor lenge den virker ;) (Var litt panikkfølelse å plutselig ikke få trykke på den lenger nemlig :fnise: sikkert en følelse av å miste kontroll ;) )

Anonymous poster hash: b5722...b30
Skrevet

Åh, dette lurer jeg også på!
Håper noen har en dugandes en ;)

Anonymous poster hash: b5722...b30
Skrevet

Hm, android jeg har også tror jeg. Hadde sikkert vert ok å ha en på mobilen ja, vi har også litt reisevei og da kan det sikkert vere greit å ha i bilen. Jeg blir bilsyk om jeg må sitte å se på en blokk og en klokke i bilen i hvert fall! :spy:

Skrevet

Selv er jeg meget distre så å skulle telle selv blir bare å gå skeis, mye lettere å bare trykke på en knapp :P Samboer kan ikke telle mens han kjører meg til sykehuset eller om han er på jobb når riene begynner :)

Skrevet

Jeg har hatt 3 apper og de har aldri hengt seg opp.

Anonymous poster hash: 02e1a...f21
Skrevet

Eg brukte den som heiter Contraction Timer - rosa stoppeklokke på blå bakgrunn. Fungerte som den skulle, og var logisk å forstå.

Mitt problem var at eg har tastelås på mobilen (sikkerhetsinnstilling som eg ikkje kan skru av), så eg måtte taste kode før både start og stopp. Det var irriterande...

Skrevet

Jeg brukte også "contraction timer". Synes den var helt grei, var fint å ha noe å konsentrere seg om når riene haglet. Har fremdeles riehistorikken på appen, får flashback fra fødselen når jeg ser på den. ;)

Skrevet

Hva med å bruke en vanlig en på PC? Den fra NHI var ihvertfall veldig enkel i bruk.

Skrevet

Jeg brukte Contraction Calculator for Android, syntes den var veldig enkel og grei. Praktisk med teller på tlf i bilen på veitil sykehuset, og fint å bare trenge å trykke på en knapp når det står på. :)

Skrevet

Hva med å bruke en vanlig en på PC? Den fra NHI var ihvertfall veldig enkel i bruk.

Bra forslag men om man vil telle i f.eks bilen på vei til sykehuset blir det vanskelig :)

Skrevet

Bra forslag men om man vil telle i f.eks bilen på vei til sykehuset blir det vanskelig :)

Sikkert dumt spørsmål, men hva er egentlig poenget med å telle riene i bilen? Når man reiser innover på sykehuset så reiser man jo fordi man må dit. Da er det ikke så mye man får gjort før man er fremme, med mindre man bor så langt unna at man blir hentet med ambulanse eller trykketrangen plutselig melder seg på vei til sykehuset.

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, men hva er egentlig poenget med å telle riene i bilen? Når man reiser innover på sykehuset så reiser man jo fordi man må dit. Da er det ikke så mye man får gjort før man er fremme, med mindre man bor så langt unna at man blir hentet med ambulanse eller trykketrangen plutselig melder seg på vei til sykehuset.

Man blir vel spurt når man ankommer sykehuset hvor lang tid det er og noen har lang reisevei. Også er det artig selv å følge med om riene blir tettere og tettere på veien. Jeg vet ikke om jeg kommer til å gjør det i bilen men kjekt å ha sjansen om jeg får lyst.

Og om det er ennå en stund mellom riene så er det lurt å gå rundt hjemme, vil slippe å gå med en laptop ;) Om jeg klarer å gå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...